נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

דייטינג בעולם דיגיטלי

אנשים נוטים להשמיץ אפליקציות ואתרי הכרויות. רוב הציבור חושב שזו תעשייה מפוקפקת ולא הדבר האמיתי אבל אם נעצור רגע ונזכר שכל שינוי חברתי מביא איתו התנגדות ‏שמרנית אז אולי נוכל לראות מבעד לספקות את הפוטנציאל האמיתי של התופעה.

| 13/07/17 | 13:28 | זמן קריאה: דקה

‏חלקכם ראה או שמע על התוכנית ריאלטי "חתונה ממבט ראשון". גבר ואישה שלא נפגשו מעולם, נבחרים על ידי צוות מומחים שחקר את האישיות וההיסטוריה של כל צד וזיהה פוטנציאל גבוה להתאמה זוגית. על השניים להתחתן בפרק הראשון של התוכנית ובתקווה לפרוח כזוג נשוי לנצח נצחים או להתגרש בהמשך הדרך. רוב הזוגות לא שורדים ונפרדים בסוף העונה אבל זה לא העניין האמיתי בסיפור. מה שמעניין הוא שהסדרה מספקת הצצה נדירה לעתיד האפשרי של עולם הכרויות. שימוש בנתונים פרסונליים ודאטה של אנשים כדי למצוא להם את שידוך עם פוטנציאל ‏מבטיח ולא להסתמך על אהבה "עיוורת" בפיק-אפ בר. כמובן שהדרך לשם עוד ארוכה ודורשת מחקר מעמיק ובשלות תרבותית עד שתבנה מערכת שידוך דיגיטלית סדורה עם אחוזי הצלחה מזהירים. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהמגמה של אתרי ההיכרויות והאפליקציות.



התחילו בעשור האחרון. מי אמר שטינדר, Jdate או כל שאר הפלטפורמות לא עושות את העבודה? מחקר אמריקאי שנעשה באוניברסיטת סטנפורד בקרב 3000 זוגות מצא כי מעל 20% מהזוגות הכירו און-ליין. נתון שלא ניתן להתווכח איתו, והצפי הוא שהמספר יכפיל את עצמו בשנים הקרובות. כלומר בניגוד לתחילת שנות ה - 2000 בה הדבר היה טאבו, היום למצוא זוגיות באמצעים דיגיטלים היא כמעט נורמה. 

כמו בכל תחום בעולם, הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח כדי לפתור לנו בעיות ולשפר את שגרת החיים שלנו, וכעת סוללת את דרכה של מהפכה דיגיטלית בתחום הדייטינג. 



אם נשאל רווק או רווקה מה הם היו מוסיפים לחיים שלהם סביר להניח שהתשובה זוגיות טובה תעלה בין האפשרויות הראשונות. אם נבטיח להכיר להם מישהו/י שאוהב את אותם סרטים, אותם חיות, בעל אותו טעם מוזיקלי, תחביבים זהים וכו', ובנוסף בעל נראות ונתונים פיזיים שתואמים לטעם של הנשאל. האם מישהו היה מתנגד לדייט? האם הסיכויים שהדייט יצמח לזוגיות נהדרת גדולים יותר מאשר סתם דייט עם אדם רדומלי מהרחוב? אין תשובה חד משמעית עדיין, אבל בקרוב מאוד נגלה לבד. 

הטכנולוגיה מייעלת כל פן בחיים שלנו זה רק עניין של זמן עד שהיא תמצא לנו אהבת אמת.




 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי