נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

האוזניות האלחוטיות שאתם חייבים להכיר ב-2022

אוזניות אלחוטיות הפכו לאחד מהגאדג'טים המובילים של השנים האחרונות. רגע לפני 2022, עצרנו להכיר את דגמי האוזניות החדשים של היצרנים המובילים – שיגרמו לשנה שלכם להישמע הרבה יותר טוב

מערכת פלאפון | 21/12/21 | 16:29 | זמן קריאה: 2 דקות

אוזניות אלחוטיות חוללו מהפכה באופן בו אנחנו נהנים ממוזיקה בזמן אימון, שומעים פודקאסטים או מדברים בטלפון. למעשה, בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות בתחום, הן הפכו ללא פחות מכלי לשיפור איכות החיים. ועם כל גרסה חדשה שיוצאת לשוק, מתווספות אליהן תכונות חדשות שמשדרגות את חוויית השימוש אפילו יותר – החל מביטול רעשים ועד לאורך חיי סוללה משודרגים. 

עצרנו להכיר את האוזניות האלחוטיות החדשות שהתווספו לרשימה, כדי שתוכלו גם אתם למצוא את האוזניות שהכי מתאימות לכם. בין אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות לריצה, לשיחות טלפוניות ולכל שימוש אחר. 

  Samsung Galaxy Buds2

בשמיעה ראשונה: הדור החדש של האוזניות מבית סמסונג, שיצא כשנתיים לאחר האוזניות הקודמות, מהווה פתרון מעולה לבעלי סמארטפונים של סמסונג – ולא רק. לצד העיצוב האסתטי שמאפיין את מוצרי החברה, האוזניות מגיעות גם עם שורת תכונות מובילות נוספות. החל מביטול רעשים אקטיבי שמפחית עד 98% מרעשי הרקע החיצוניים ועד לסנכרון מושלם עם הניידים של סמסונג. אם כבר יצא לכם להשתמש באוזניות הקודמות מבית החברה, אין ספק שמדובר בהמלצה המובילה עבורכם. 

ביצועים ואיכות סאונד: האוזניות כוללות שלושה מיקרופונים ויחידת קליטת קול מובנית, שנועדו לסייע בשמירה על איכות השיחה, לצד שש הגדרות אקולייזר לצורך מציאת הסאונד המדויק ביותר. בזכות המעבר האוטומטי בין מכשירי הגלקסי, תוכלו לעבור מצפייה בסרט בטאבלט להשמעת מוזיקה בסמארטפון ללא מגע יד.

חיי סוללה: האוזניות תומכות בטעינה אלחוטית ישירות מהגלקסי או ממטען אלחוטי. האזנה במצב ANC מעניקה 5 שעות של זמן נגינה ו-20 שעות נוספות באמצעות מארז הטעינה; האזנה במצב ANC OFF מעניקה 7.5 שעות של זמן נגינה ו-25 שעות נוספות באמצעות מארז הטעינה. 

 Samsung Galaxy Buds2

Huawei FreeBuds 4i

בשמיעה ראשונה: מדובר באוזניות אלחוטיות מתקדמות במיוחד, בקטגוריית מחיר ידידותית. בתקופה שבה שוק האוזניות האלחוטיות כולל לא מעט אפשרויות, Huawei מצליחה להתבלט באמצעות שילוב בין ביצועים לבין עלות משתלמת. ולאור השדרוגים של ה- FreeBuds 4i בהשוואה לדגמים קודמים, נראה שהחברה אכן השיגה את המטרה. 
 
ביצועים ואיכות סאונד: ה- FreeBuds 4i מאפשרות לענות על כל צורך יומיומי של המשתמשים, החל מהאזנה למוזיקה, דרך צפייה בסרטים ועד לניהול שיחה באיכות גבוהה. האוזניות מגיעות עם סינון רעשים אקטיבי, חיישנים מובנים ומערכת מיקרופונים המאפשרים איכות שיחה מצוינת.

חיי סוללה: טעינה אחת מספקת עד 6.5 שעות של הפעלה או 5 שעות זמן דיבור (עד 10 שעות הפעלה ו-7.5 שעות זמן שיחה באמצעות מארז הטעינה).

Huawei FreeBuds 4i

 AirPods 3rd generation

בשמיעה ראשונה: הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods מציג שדרוגים בכל אחד מהפרמטרים העיקריים, החל מהנראות, דרך הסאונד ועד לתכונות שבעבר היו זמינות רק ב-AirPods Pro. בזכות עיצוב חדש המותאם למבנה האוזן, האוזניות ניתנות להרכבה בזווית אופטימלית שמשלבת בין נוחות לבין חוויית שמיעה משדורגת. לאחר החיבור שלהן לסמארטפון או לאייפד, האוזניות ניתנות להגדרה אוטומטית לשאר המכשירים בחשבון ה-iCloud.

איכות סאונד וביצועים: אקולייזר הניתן להתאמה, מכוון את המוסיקה לצורת האוזן באמצעות מיקרופונים שמזהים את מה שהמשתמש שומע. המיקרופונים מתאימים עבורו את הצלילים בתדרים הנמוכים והבינוניים, ועל ידי כך מאפשרים למקסם את ההנאה מכל שיר. פיצ'ר משמעותי נוסף כולל מעקב דינמי אחרי תנועות הראש של מרכיב האוזניות, במטרה ליצור חוויית האזנה תלת ממדית גם במהלך צפייה בתוכניות ובסרטים. 

חיי סוללה: האיירפודס החדשות מגיעות עם תוספת של שעת שמיעה בהשוואה לדור הקודם. כך שתוכלו ליהנות מעד 6 שעות של האזנה בטעינה אחת ועד 30 שעות עם מארז הטעינה MagSafe. 

 AirPods 3rd generation

רוצים למקסם את חוויית ההאזנה שלכם למוזיקה ולהתחדש באוזניות אלחוטיות מובילות, בלי לצאת מהבית? נשמע שהגיע הזמן לבקר בחנות פלאפון. הזמינו את האוזניות שאהבתם ותוכלו ליהנות ממשלוח חינם, פריסת תשלומים נוחה ואחריות יצרן למשך שנה.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי