נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

LG G6 מביא בשורה חדשה?

חברת LG מציעה מכשירים מוגנים בפני אבק ומים, תצוגת מסך גדול, אך יחד עם זאת גם נוחות אחיזה וביצועים טובים ביחס לשאר מכשירי הדגל שלה. 

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 16:35 | זמן קריאה: דקה

אחת התכונות הבולטות של המכשיר היא תצוגת מסך מרשימה ביותר של 5.7 אינץ' ברזולוציה של 1440×2880 פיקסלים. מדובר במסך מרשים בעל חדות גבוה. המסך צר ומוארך יותר ממרבית המכשירים, אך היתרון שלו שהוא מאפשר חוויה אחרת של תצוגת ע"י יחס מסך של 18:9, כלומר יחס רוחב - אורך לווידאו, למשחקים, לגלישה באינטרנט ושאר אפליקציות. יחד עם זאת, גודל המסך אינו פוגם כלל באחיזת המכשיר, משקלו קל 163 גרם. וכן המכשיר בעל קריאת טביעת אצבע שעובדת במהירות. 



שם גרסת ההפעלה המותקנת על המכשיר היא 'אנדרואיד 7.0 נוגט' המשמרת את הממשק שאליה רגילים משתמשי אנדרואיד. בנוסף מערכת ההפעלה מאפשרת הרצת מספר אפליקציות במקביל, חיפוש בתוך  Multi-Window, אפשרות לביצוע תגובה מהירה להודעות מתפרצות, מעבר מהיר בין אפליקציות, שיפור בחיי סוללה, תמיכה בשיחות על גביי רשת אלחוטית ועוד.

ואיך המצלמה?  
בדומה למכשיר ה-LG5 גם ב-LG6 ישנן זוג עדשות צילום אחוריות, האחת רחבה והאחרת עם זווית צילום סטנדרטית. שילובם מאפשר יצירת זום רחב והכנסת מספר אלמנטים בטווח הצילום. המצלמה הקדמית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל וגם היא רחבת זווית וכוללת  ממשק זום מורחב.



איכות התמונות באור תהיה מרשימה – תמונות יצאו חדות ובעלות חיות וצבעים עשירים, כולל טכנולוגיה לזיהוי פנים ומייצב תמונה אופטי. יכולות הצילום מרשימות ללא עוררין ועל כן הן חלק מחוזקות המכשיר, תמונות בחשכה אינן נופלות מתמונות באור יום.

אז מה אנחנו אומרים? מומלץ? 
כן! כמו בכל דבר, זה עניין של טעם אישי וסגנון, אבל המכשיר טומן בחובו שילוב של חומרה חזקה, יכולות צילום מרשימות ואטימות בפני מים ואבק. התצוגה הגדולה ויכולת לאחוז את המכשיר ביד אחד מעניקים למכשיר יתרון גדול.  נסו בעצמכם!  

LG G6 נמכר בפלאפון עם 5 שנות אחריות על המכשיר

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי