נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

איך עוזרים לפלאפון להתמודד עם אתגרי הקיץ?

הקיץ כבר כאן ולוהט מתמיד! אז איך תוכלו לעזור למכשיר הסמארטפון שלכם לעבור אותו בלי נזק? בשביל זה ריכזנו עבורכם את כל הטיפים כדי שתוכלו לבלות עם הסמארטפון בכל מקום. 

מערכת פלאפון | 06/07/20 | 10:11 | זמן קריאה: דקה
 
קיץ, חול ומים צוננים נשמעים לרובנו כמו בילוי מרענן לימים חמים, אבל הסמארטפון שלנו עשוי לראות את הדברים קצת אחרת. למרות שמדובר בשותף הקבוע שהולך איתנו לכל מקום, השילוב בין העלייה בטמפרטורות, האבק והרטיבות של הים או הבריכה, ממש לא מעלים אצלו חיוך על מסך הפתיחה. הטיפ המנצח של להשאיר את המכשיר בבית, כבר פחות מתאים לתקופה שבה פשוט לא יוצאים בלעדיו החוצה. אז איך מבלים עם הסמארטפון בכל מקום בקיץ הקרוב, בלי לגלות הפתעות לא נעימות? 
 
1. עזרו לו להתקרר
בדיוק כמונו, גם הפלאפון שלנו בעיקר רוצה ליהנות מטמפרטורה נעימה. אלא שבניגוד אלינו, הוא לא יכול לקפוץ לרגע למים בים או לשתות משקה קר באמצע יום חם בפארק. התוצאה היא שבזמן שאנחנו משתזפים או סתם נהנים מהשמש, המכשיר שלנו ממשיך להתחמם והדבר עשוי לפגוע בחיי הסוללה שלו.
 
מה עושים? דואגים להניח את הפלאפון במקום מוצל כשהוא לא בשימוש, ומשתדלים להשתמש בו כמה שפחות כדי לא לתרום לחימום שלו עקב שימוש עודף. קצרו בשיחות ובצילומי הווידאו, והימנעו מלתת לילדים להעביר את הזמן במשחקים עם המכשיר. במקביל, זכרו שגם הרכב שלכם מתחמם משמעותית בזמן שהוא ממתין לכם, כך שחשוב לא לשכוח את הסמארטפון על אחד מהמושבים.
 
2. הגנו עליו ממגע עם החול
מגן מסך או כיסוי ארנק הם אביזרים חשובים שנועדו לשמור על המכשיר שלנו שלם, אבל בחוף הים או בפארק מתווספים לאתגרי היומיום גם גרגרי חול עקשניים. הגרגרים הללו עלולים לחדור אל המכשיר, ואם ניגע במסך שלו בחוזקה – גם להשאיר שריטות לא נעימות. 
 
מה עושים? מעבר להימנעות ממגע בין החול למכשיר, נמנעים גם מלהניח אותו באזור שחושף אותו לחול בעקיפין. מה שאומר שבמקום להשאיר אותו על המגבת, השאירו אותו בתוך התיק. אוהבים להשתזף ולהקשיב למוזיקה במקביל? הכינו רשימת השמעה בבית, כדי שתוכלו להפעיל אותה מבלי להתעסק במכשיר בין שיר לשיר. אם גיליתם חול על המסך, אל תנסו לנגב אותו כי אתם עלולים להוביל לתוצאה ההפוכה. הפכו ונערו את הסמארטפון בעדינות כדי להיפטר מהחול, ונשפו על גרגרים עקשנים שמנסים להידבק אליו.


 
3. הרחיקו אותו ממים
לרובנו יש לפחות חבר אחד שכבר ניסה לארגן מפגש בין הסמארטפון שלו לבין קערת אורז, אחרי שהמכשיר שלו נפל למים ונרטב. רטיבות עשויה להוביל לנזקים משמעותיים למכשירי סלולר, ומומלץ שלא להעמיד אותם במבחן הזה – אפילו כשמדובר במכשירים שעמידים למים. 
 
מה עושים? קודם כל, נמנעים מלהיכנס עם המכשיר למים. השאירו אותו עם חבר על החוף או לצד הבריכה בכל פעם שאתם עומדים להיכנס לטבילה. זכרו שגם כשאתם חוזרים, הידיים שלכם עלולות להיות רטובות. כך שחשוב לנגב ידיים היטב לפני כל מגע במכשיר, כולל אחרי שימוש בתכשירי הגנה או בשמני שיזוף. בין לבין, מומלץ לאחסן אותו במקום יבש כמו נרתיק אטום למים או שקית כריכים עם סוגר ריצ'רץ'.


 
4. שמרו על המידע שבמכשיר
 
הסמארטפונים שלנו לא רק עוזרים לנו להעביר את הזמן, אלא גם משמשים כמקום אחסון לכמויות מידע אדירות (ואישיות). כתוצאה מכך כל נפילה, הירטבות או אובדן של המכשיר בזמן בילוי בחוץ, משאירים אותנו לא רק ללא יכולת לטלפן או לגלוש באינטרנט, אלא גם בלי מספרי טלפון חשובים, הודעות ותמונות. 
 
מה עושים? דאגו לגבות את המידע שעל המכשיר שלכם באופן שוטף, כדי להימנע ממצב של אובדן המידע החשוב לכם. תוכלו לנסות את האפשרויות הבאות במקרה שהמכשיר אבד או נגנב, כדי לאתר אותו מרחוק או למחוק נתונים אישיים. מומלץ גם להגדיר שפתיחת המכשיר תותנה בהזנת סיסמה, כדי להימנע מחשיפת המידע לעיניים זרות במקרה של גניבה. 
 
הפלאפון הפך לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום של רובנו, ולפריט שמלווה אותנו בכל יציאה מהבית. עם זאת, כדי לאפשר לו לעבוד ביעילות לאורך זמן, חשוב לשמור עליו ביעילות. הקפדה על הטיפים שהזכרנו תעזור למכשיר שלכם לעבור את הקיץ, ותחסוך לכם זמן ותיקונים מיותרים. 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי