נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סדרת גלקסי A החדשה: כשאיכות ונגישות נפגשים

סדרת דגמי ה-A מבית סמסונג ממשיכה להפתיע, ומאפשרת גם לכם להתחדש במכשיר הבא שלכם בלי להתפשר על אף מאפיין. עם מעבד מתקדם, מצלמות איכותיות וקטגוריות מחיר מפתיעות

| 23/05/23 | 11:36 | זמן קריאה: 3 דקות

בסמסונג ממשיכים להרחיב את סדרת דגמי Galaxy A, שדוגלת בגישה לפיה אפשר ליהנות מכל העולמות גם בסדרות ביניים. או במילים אחרות, לרכוש מכשיר מתקדם, אסתטי ומהנה לשימוש, כזה שיכול ללוות אתכם לאורך כל היום ולכל מקום – במחיר ידידותי ומשתלם. הדגמים החדשים שהצטרפו לסדרה לאחרונה, מוכיחים שהיצרנית המובילה הצליחה להשיג את מטרותיה גם הפעם. 

מדובר בחמישה מכשירים שמתהדרים במפרט מצוין, כולל מעבד 8 ליבות ו-סוללת 5,000 mAh שמתאימה לשימוש ממושך. מהם הפיצ'רים העיקריים שכל אחד מהם מציע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

Galaxy A04e – הנאה מקסימלית במחיר סופר משתלם

הדגם הראשון מאפשר ליהנות מכל הפעולות היומיומיות העיקריות, החל מעבודה ועד למשחקים וצפייה בסרטונים. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ', מעבד Octa-core וזיכרון RAM של עד 3GB. הסוללה המתקדמת נועדה ללוות אתכם לאורך כל היום, ובזכות ניהול צריכת חשמל בעזרת בינה מלאכותית – המכשיר כבר יתאים את עצמו אל קצב השימוש שלכם. 

גם בכל מה שקשור למערך הצילום, אין לכם מה לדאוג. ה-A04e מגיע עם שתי מצלמות אחוריות, מצלמה ראשית באיכות 13 מגה פיקסל ומצלמת עומק באיכות 2 מגה פיקסל. מה שאומר שתוכלו לצלם תמונות איכותיות, לטשטש את הרקע ולהבליט רק את מה שחשוב. בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקמת מצלמה נוספת באיכות 5 מגה פיקסל, שמיועדת לצילומי הסלפי שחיכיתם להם.

גלקסי A04e
Galaxy A04 – מערך הצילום המושלם למי שלא מתפשר על האיכות

מסך בגודל 6.5 אינץ', תצוגת Infinity-V ועיצוב חיצוני שקשה להסיר ממנו את העיניים, עוטפים את הדגם שלא תרצו לוותר עליו. הוא מגיע עם מערך צילום מרשים במיוחד, שכולל מצלמה קדמית וזוג מצלמות אחוריות, כאשר המצלמה הראשית היא באיכות של לא פחות מ-50 מגה פיקסל(!), מצלמת העומק היא באיכות 2 מגה פיקסל, והמצלמה הקדמית באיכות 5 מגה פיקסל. במילים אחרות, מדובר בדגם החובה למתעדים ולמצלמים, שרוצים לתת מקום של כבוד לכל רגע ביום ולהפוך גם את הצילומים הסטנדרטיים ביותר לעוצרי נשימה.

גלקסי A04

Galaxy A54 5G – חוויה אופטימלית לכל החושים

חשבתם שאחרי המכשיר הקודם יהיה קשה להפתיע אתכם? סמסונג לא עוצרים ומוכיחים שהכול אפשרי עם ה-Galaxy A54, שהוא ללא ספק דגם שמספק את כל החושים. מדובר במכשיר אסתטי ומרשים בגודל 6.4 אינץ', שמגיע במבחר צבעים מרהיבים, מסגרת חלקה ומשדרג כל אספקט בחוויית השימוש. נוסף לביצועים המתקדמים וקצב הרענון המהיר, הדגם הזה מזמין אתכם ליהנות משימוש מדויק וברור גם מחוץ לבית, הודות לנראות נהדרת.

הרמקולים שלו מציעים חוויית שמע אופטימלית, וחובבי הסרטונים ישמחו לצלם באמצעותו וידאו באיכות גבוהה במיוחד. עם מיקוד אוטומטי, מסגור מחדש וזווית רחבה. וכל זה עוד לפני שהזכרנו שה-A54 מגיע עם שלוש מצלמות אחוריות, מצלמה ראשית באיכות 50 מגה פיקסל, מצלמה אולטרה רחבה באיכות 12 מגה פיקסל ומצלמת מאקרו באיכות 5 מגה פיקסל. הפתעה נוספת מחכה לכם בחלקו הקדמי של הדגם, עם מצלמת סלפי באיכות מרשימה של 32 מגה פיקסל. 

גלקסי A54
 
Galaxy A34 5G   – המסך הגדול שהולך אתכם לכל מקום

אוהבים סמארטפונים בעלי מסכים גדולים? עם A34 תקבלו מסך Super AMOLED שמעניק חוויה נוחה ומתקדמת מכל מקום, בגודל 6.6 אינץ'. נוסף לקצב ריענון של עד 120Hz וחוויית מגע משופרת – כדי שתיהנו משימוש מדויק שמגיב אליכם במקסימום. הדגם כולל שלוש מצלמות אחוריות שהראשית היא באיכות 48 מגה פיקסל, ומצלמה קדמית באיכות 13 מגה פיקסל. מה שאומר שתוכלו ליצור את הפריים המושלם, לתפוס את מה שחשוב לכם ולערוך בקלות אובייקטים לא רצויים. 

A34 מציע גם עמידות בפני אבק ומים בתקן IP67, מה שאומר שתוכלו לקחת אותו כמעט לכל הרפתקה, ובזכות זיכרון של 6GB ואפשרות אחסון של 128GB, תמיד יהיה לכם מקום לתיעוד מקסימלי.

גלקסי A34

Galaxy A14 – ביצועים מעולים למשחק, עבודה וכל פעילות אחרת

ונסיים עם מסך נוסף בגודל 6.6 אינץ', שמציע מבחר תכונות וכלים לשימוש יומיומי במחיר שלא תרצו לפספס. מדובר בדגם מעולה לאוהבי המשחקים, לצלמים ולמי שזקוק למכשיר אמין ואיכותי שיעמוד בקצב שלו. A14 מגיע עם זיכרון בנפח 64GB, קצב ריענון מסך 90Hz ומערך מצלמות מרהיב שמורכב מארבע מצלמות מתקדמות במיוחד כדי שלא תפספסו גם את הפרט הקטן ביותר (ראשית באיכות 50 מגה פיקסל, אולטרה רחבה באיכות 5 מגה פיקסל, מאקרו באיכות 2 מגה פיקסל וקדמית באיכות 14 מגה פיקסל). 

A14

עדיין לא התחדשתם? פלאפון מציעה לכם להצטרך למשתמשים שכבר נהנים מהשילוב המושלם בין איכות לעלות, ולבחור את הגלקסי הבא שלכם ממש עכשיו. עם 5 שנות אחריות, משלוח חינם עד הבית ופריסת תשלומים נוחה.
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי