נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 המלצות ליעדים מושלמים שיחממו לכם את החורף הקרוב

מחפשים יעד רומנטי, עיר שמתאימה לטיול משפחתי או מקום שכיף לטוס אליו עם חברים? חסכנו לכם את ההתלבטויות, עם רשימת יעדים מושלמים לחורף 2023

מערכת פלאפון | 16/01/23 | 12:42 | זמן קריאה: 2 דקות
 
טיול אקסטרים בעקבות מסלולי סנובורד, רכיבה על אופניים עם הילדים או בילוי במסיבות? לכל אחד מאיתנו הגדרה שונה לטיול החורף המושלם, שצריכה להתחשב בפעילויות שמעניינות אותנו, הרכב הקבוצה, מזג האוויר וכמובן גם המחיר. אם אתם רוצים לטוס בתקופה הקרובה ומחפשים רעיונות ליעד הבא, סימנו עבורכם כמה יעדים שיענו על הציפיות שלכם.
 
1. בתכנון: טיול חורפי אישי
הלוקיישן שלכם: מסע קסום לקופנהגן, דנמרק
הדנים ידועים בהיותם האנשים המאושרים ביותר בעולם, וממציאי תרבות ה"הוגה" שמקדשת את הנאות החיים הפשוטות. קופנהגן שבדנמרק היא המקום המושלם לקחת חלק בתרבות הזו, תוך לגימת ספל קפה באווירה קסומה שלא תמצאו באף מקום אחר. שכרו זוג אופניים וצאו לרכיבה ברחבי העיר, בקרו את פסל בת הים הקטנה המפורסם, עצרו למשקה חם באזור ניהאון הצבעוני ואל תוותרו על מתקני השעשועים בגני טיבולי. התחבורה הציבורית היעילה, ריבוי מקומות הבילוי והתושבים הידידותיים, הופכים את קופנהגן ליעד המושלם למי שרוצה לטוס לבד בתקופת החורף.

חבילות גלישה בחו"ל

2. בתכנון: חופשת סקי עם הילדים
הלוקיישן שלכם: מסלולי הסקי של סאס פה, שוויץ
יותר ויותר משפחות ישראליות מנצלות את החורף לטובת מפגש עם השלג, עם מסלולי סקי ואטרקציות מגוונות שמושכות גדולים וקטנים. יעדים שמתאימים גם לילדים הם כאלה שכוללים מסלולים ברמות קושי שונות, בתי ספר לגלישה או שיעורי סקי עם מדריך פרטי, וכמובן גם פעילויות ואירועים שמיועדים לגיל הצעיר. עיירת הסקי סאס פה שבדרום שוויץ, היא לוקיישן מצוין שכדאי לבקר בו וכזה שלא בהכרח מוכר עדיין לכל הגולשים הישראלים. תמצאו בו לא רק מבחר מסלולי גלישה אלא גם שלל מסעדות, חנויות ומקומות שכיף לבקר בהם ברגל. מה שאומר שגם אם הילדים יעדיפו לוותר על הגלישה אחרי שיעור או שניים, יחכו להם מגוון אטרקציות אחרות.

חבילות גלישה בחו"ל
 

3. בתכנון: יעד רומנטי לזוגות
הלוקיישן שלכם: פברואר בפריז
פריז רחוקה מלהיות יעד שצריך לפרט לגביו, אבל אי אפשר לקחת ממנה את תואר העיר הרומנטית בעולם – בייחוד בחודשים הקרים. לאורך כל חודש פברואר העיר מתמלאת ביופי ואווירה מיוחדת, וזוגות שמחפשים את הבחירה המושלמת לטיול משותף ייהנו לבקר בה. בנוסף, זוהי הזדמנות לראות מקרוב את כל האטרקציות המפורסמות, מבלי להיקלע לעומס התיירים שמאפיין את עונת השיא שבין מאי לספטמבר. מי שרוצים לבקר בדיסנילנד, ישמחו לגלות שגם הפארק מתקשט ומתהדר לרגל יום האהבה הבינלאומי. תוכלו למצוא מידע נוסף לגבי אירועים מיוחדים באתר הרשמי שלו.

חבילות גלישה בחו"ל


4. בתכנון: חופשה צבעונית עם חברים
הלוקיישן שלכם:  חגיגות בוונציה, איטליה
מי שלא יכול לחכות לפורים ונהנה מאירועים רבי משתתפים, ישמח להספיק לפסטיבל המסכות המסורתי של ונציה שיתקיים לאורך חודש פברואר. הבגדים הססגוניים, האווירה החגיגית, המסיבות והמוזיקה, הופכים את אחת מהערים היפות בעולם לחגיגית אפילו יותר מהרגיל. אנחנו כבר הכנו את התחפושות!

חבילות גלישה בחו"ל

5. בתכנון: לברוח מהקור, בלי להתרחק מדי
הלוקיישן שלכם: בילוי בליסבון, פורטוגל
אתם מסתכלים בתמונות עם בגדי החורף ושומעים על החוויות מהשלג, אבל כל מה שעובר לכם בראש הוא הרצון ליעד חמים יותר? אנחנו יכולים להבין. החיבה למזג אוויר חמים אמנם מחייבת אתכם למחוק כמה יעדים מהרשימה, אבל היא לחלוטין לא מהווה סיבה לוותר על ביקור בנתב"ג. בחורף שלפנינו אתם יכולים להכיר מקרוב את ליסבון, שמאופיינת בחורף נעים עם טמפרטורות שמזכירות את מזג האוויר הישראלי. מדובר בעיר בעלת היסטוריה ותרבות עשירה, שמציעה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות, מטבח מסורתי מעולה וחיי לילה שלא מאכזבים אפילו לרגע. בנוסף, ליסבון היא יעד זול יחסית בהשוואה לחלק מערי אירופה הפופולאריות, ולכן גם בהקשר הזה מדובר בבחירה משתלמת. 

חבילות גלישה בחו"ל
 
אחרי שסימנתם לעצמכם את היעד הבא, איך תוודאו שתוכלו להתכתב עם מי שבבית, להעלות תמונות ולנווט ממקום למקום? צטרפו לחבילת פלאפון חו"ל ותהנו מחבילה נוספת למשפחה וחברים החל מ-49 ₪. למגוון חבילות חו"ל עם גלישה חופשית באפליקציות מובילות לחצו כאן
אגב, אנחנו יודעים שהתוכניות שלכם דינאמיות, אל דאגה, תוכלו לבטל את החבילה בחינם עד הטיסה. תהנו! 

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי