נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

לוקחים את הוואטסאפ אישית: המדריך ליצירת סטיקרים אישיים שישדרגו כל התכתבות

מרגישים שמיציתם את האימוג'ים בוואטסאפ שלכם? בעוד כמה דקות תוכלו ליצור מכל תמונה סטיקר אישי משלכם, שיהפוך ללהיט גם בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית

מערכת פלאפון | 16/01/19 | 10:58 | זמן קריאה: דקה
 
אפליקציית הוואטסאפ הפכה לאחת מהדרכים העיקריות של רבים מאתנו לשמירה על קשר יומיומי עם הסביבה. אנחנו נערכים באמצעותה לאירועים משפחתיים, מתעדכנים במה שחדש עם החברים הקרובים ומספרים לבן או בת הזוג על כל מה שעבר עלינו במהלך היום. אימוג'ים וסטיקרים הם כבר חלק בלתי נפרד מכל השיחות הללו, ונדמה שאי אפשר להביע פליאה, שמחה או התרגשות בלי הנוכחות הקבועה שלהם. 
 
אבל למה להסתפק באימוג'ים המוכרים אם אפשר לקחת תמונה שלכם (או של החתול) ולהפוך אותה לסטיקר שאין לאף אחד אחר? המדריך הבא יעזור לכם להוסיף טוויסט אישי לכל התכתבות, בקלות ותוך כמה דקות. תוכלו להשתמש בשיטה הפשוטה והנוחה ליצירת סטיקרים ייחודיים או לעבור לשיטה המתקדמת שמאפשרת להתאים את הסטיקר בדיוק לטעם שלכם. 
 
יצירת סטיקרים במהירות
הדרך הבאה תאפשר לכם ליצור סטיקרים בקלות באמצעות שימוש באחת מאפליקציות יצירת הסטיקרים החינמיות, כמו למשל Sticker Maker לאייפון, לאנדרואיד). לאחר הכניסה לאפליקציה:
 
1. לוחצים על Create a new sticker pack ובוחרים שם לסדרת הסטיקרים שתצרו. 
 
2. לוחצים על שם הסדרה ועל המיקום בו תתווסף התמונה הראשונה, ובוחרים בתמונה הרצויה מהגלריה שלכם.
 
3. מסמנים את האזור שרוצים לכלול בסטיקר, כך שהחלק שלא נחוץ לכם יימחק מהתמונה.
 
4. בסיום, בוחרים אם לשמור את התמונה או אם לנסות שוב. יש לבצע את התהליך עבור שלוש תמונות לפחות, כדי שתיווצר סדרת סטיקרים. 
 
5. בוחרים בתמונה שתופיע בתצוגה המקדימה של הסדרה.
 
6. מוסיפים את הסדרה לוואטסאפ על ידי לחיצה על Add to WhatsApp. 
 
7. עוברים לוואטסאפ, ובוחרים בשיחה או בקבוצה בה רוצים להוסיף את הסטיקר. לוחצים על האימוג'י שמוביל לסטיקרים, ולאחר מכן על תמונת התצוגה המקדימה של הסדרה שיצרתם.
 
8. בוחרים בסטיקר המבוקש ולוחצים עליו כדי לשלוח אותו.


 
יצירת סטיקרים למתקדמים
 
השיטה השנייה מורכבת יותר ומצריכה שימוש בשתי אפליקציות שונות, אבל היא תאפשר לכם ליצור סטיקר מקצועי לכל דבר מאחר שתוכלו לבחור בדיוק איזה חלק מהרקע להסיר.
 
שלב ראשון: עיצוב התמונות 
 
כדי לגרום לתמונה להיראות כמו סטיקר, יש למחוק את הרקע ואת כל שאר האזורים שלא נחוצים לנו. ניתן להיעזר לצורך כך באפליקציה כמו Background Eraser (לאייפון, לאנדרואיד). לאחר שנכנסים לאפליקציה:
 
1. מעלים את התמונה הרצויה על ידי לחיצה על Load a photo.
 
2. במסך ה-Crop, מצטמצמים עד כמה שאפשר את הרקע שלא מעוניינים שיופיע בסטיקר ולוחצים על Done.
 
3. במסך ה-Eraser, מוחקים את כל האזורים המיותרים שנותרו באמצעות המחק. ניתן להגדיל את גודל המחק כדי להקל על המחיקה, או לבחור ב-Auto כדי שהאפליקציה תמחק את האזורים שאינם נחוצים בעיניה. בסיום, לוחצים על Done.
 
4. במסך ה-Smooth Edge, ניתן לבחור באיזו מידה רוצים לטשטש את הקצוות החתוכים של התמונה (בסולם שבין 1 ל-5) על מנת להעניק לה מראה מלוטש יותר.
 
5. בסיום, שומרים את התמונה ולוחצים על Finish.
 
שלב שני: הוספת הסטיקרים לוואטסאפ
בשלב הבא יש לקשר בין הסטיקרים שיצרנו לבין הוואטסאפ. כדי לעשות זאת, תוכלו לעבור לאפליקציית Sticker Maker שמוזכרת בחלקה הראשון של הכתבה, ולעקוב אחר כל הסעיפים שמופיעים בה. בסעיף 3 בו יש לבחור חלקים מסוימים מהתמונה, סמנו Select All.
משתמשי אנדרואיד יכולים לקצר את התהליך על ידי שימוש באפליקציה Personal Stickers for WhatsApp, בה כל התמונות שהסרנו מהן את הרקע נשמרות יחד, ולכן אין צורך לבצע את הסעיפים בנבחר עבור כל תמונה:
 
1. מוצאים את שורת הסטיקרים שיצרנו ולוחצים על Add. שימו לב שיש ליצור שלושה סטיקרים לפחות, על מנת שניתן יהיה להציג את התוצאה כסדרה ולהשתמש בה בוואטסאפ.
 
2. עוברים לוואטסאפ ובוחרים בשיחה או בקבוצה בה רוצים להוסיף את הסטיקר.
 
3. נכנסים ללשונית הסטיקרים דרך לחיצה על האימוג'י שבשורת שליחת ההודעה, ולאחר מכן על התמונה שמובילה לסדרה שיצרנו. בוחרים בסטיקר החדש ולוחצים עליו כדי לשלוח אותו בשיחה.
 
4. סטיקרים חדשים שתכינו בהמשך, יופיע בלשונית הסטיקרים בוואטסאפ באופן אוטומטי לאחר מחיקת הרקע שלהם, ללא צורך בכניסה לאפליקציית ה- Stickers for WhatsApp.
 
 
מעכשיו תוכלו להוסיף לכל שיחת וואטסאפ סטיקר שמשקף אתכם באמת, וכמובן גם ליצור סטיקרים אישיים לבני המשפחה, לחברים ואפילו לחיות המחמד. בינתיים, אתם מוזמנים לשלוח כמה מהסטיקרים שכבר הכנו במיוחד עבורכם. תתחדשו!



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי