נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

שנה חלפה מאז ההכרזה על הסדרה הקודמת, ובסמסונג כבר מפתיעים אותנו עם סדרה חדשה – שכוללת שלושה מכשירי דגל שקשה להתעלם מהם. כל המידע שחשוב להכיר לגביהם מחכה לכם ממש כאן

מערכת פלאפון | 02/02/23 | 12:31 | זמן קריאה: 2 דקות

הכרזה על סדרת גלקסי S חדשה היא תמיד מאורע משמח, והשנה אין ספק שחיכינו לה במיוחד. אחרי מספר הכרזות שהתקיימו רק באופן מקוון, בחברה בחרו להחזיר את האירוע המסורתי שמלווה אותן – ויחד איתו את היכולת שלנו לעקוב מקרוב אחר הדגמים הנוספים שהצטרפו אל "משפחת הדגל". אם גם אתם מתכננים להתחדש במכשיר מתקדם ומתלבטים באיזה מהשלושה לבחור, סיכמנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

הרושם הראשוני: כל מה שחשוב לדעת על סדרת גלקסי S23

בסמסונג שומרים גם השנה על הנוסחה המנצחת, עם הצגת שלושה דגמים חדשים – Galaxy S23+ , Galaxy S23 ודגם הפרימיום Galaxy S23 Ultra. אם אהבתם את גדלי המסכים בסדרה הקודמת, תשמחו לגלות שבחברה החליטו להמשיך באותו הקו, כך שגם המכשירים החדשים יגיעו עם מסכים בגודל 6.1, 6.6 ו-6.8 אינץ', בהתאמה. כל השלושה יכללו תצוגת Dynamic AMOLED 2X, או במילים אחרות מסכים בהירים שתומכים בגלילה חלקה במיוחד.

בכל הנוגע לביצועים, הדגמים החדשים מגיעים עם מערכת שבבים חדשה בשם Snapdragon 8 Gen2, שמציעה שיפור בביצועי מעבד המכשיר, כמו גם בביצועים הגרפיים שלו. וכדי שתוכלו ליהנות מהמכשיר שלכם לאורך כל היום, בסמסונג שדרגו את קיבולת הסוללה ברוב דגמי הסדרה החדשה, כך שדגם ה-Galaxy S23 יגיע עם סוללת 3,900mAh, ואילו ה-+S23 יכלול סוללת 4,700mAh. לשם ההשוואה, הדגמים המקבילים בסדרה הקודמת הגיעו עם סוללות בקיבולת 3,700mAh ו-4,500mAh, בהתאמה. בנוסף, כל שלושת המכשירים החדשים תומכים גם בטעינה שיתופית אלחוטית. 

סמסונג גלקסי S23


ומה לגבי ה-S-Pen? עט הסטיילוס שמשמש את בעלי דגמי ה-Ultra, הוטמע לראשונה במכשיר עצמו בסדרה הקודמת. אם כבר יצא לכם להשתמש בו או שאתם שוקלים לרכוש את דגם ה-Ultra בסדרה החדשה, אנחנו כאן כדי לספר שגם הפעם העט מוטמע במכשיר – מה שאומר שהוא יכול להיות זמין עבורכם בכל רגע, בלי שתצטרכו לחפש עבורו מקום אחסון בנפרד.

סמסונג גלקסי S23

עמידים מתמיד

דור המכשירים החדשים של השנים האחרונות מלווה אותנו לכל מקום, אך מגיע עם מאפיינים חדשים שלא היו בעבר – הסמארטפונים של היום מגיעים עם מסכים גדולים יותר, וכתוצאה מכך גם שוקלים יותר מהמכשירים הקטנים של פעם. התוצאה היא סיכון רב יותר לשברים במצב של נפילה, שמלווה כמובן בכאב לב גדול. בדיוק בגלל זה, מוטיב חוזר בכל הכרזה של סמסונג הוא ההשקעה המיוחדת בכל הקשור לנושא העמידות של הדגמים. 

כמו שכבר התרגלנו, גם דגמי S23 עמידים בפני אבק ומים בתקן IP68. את השדרוג המיוחד אנחנו מקבלים הפעם בגזרת הזכוכית החדשה, עם מעבר מזכוכית Gorilla Glass Victus+ ל-Gorilla Glass Victus 2. מדובר בזכוכית החזקה והמתקדמת ביותר מבית היצרנית המוכרת Corning, שמשתלבת באופן טבעי במכשירי הדגל של סמסונג.

בואו נדבר על מערכי הצילום

הרצון לעמוד בדרישות של חובבי הצילום ולהעניק את חוויית הצילום הטובה ביותר, הוא חלק בלתי נפרד מסדרת הדגל של סמסונג. מערך הצילום בכל אחד מדגמי ה-S23 מציע תכונות חדשות ויתרונות שמשדרגים כל תמונה, ויגרמו גם לכם להתחיל לצלם יותר מהרגיל. שני הדגמים הראשונים בסדרה כוללים מצלמות סלפי באיכות 12 מגה פיקסל (בהשוואה ל-10 מגה פיקסל של הסדרה הקודמת), מצלמה ראשית באיכות 50 מגה פיקסל ומצלמת טלפוטו באיכות 10 מגה פיקסל. 

ואם אתם אוהבים לצלם וידאו, תוכלו לצלם בעזרת כל אחד מהמכשירים החדשים סרטונים באיכות מרשימה של 8K. ההפתעה הגדולה ביותר בהקשרי הצילום מגיעה מכיוון דגם ה-Ultra שכולל ארבע מצלמות, כאשר הראשית מביניהן היא באיכות שטרם נראתה בסדרה עם לא פחות מ-200 מגה פיקסל(!) אז אם אתם רוצים להפוך כל חוויה לחדה, מתקדמת ופוטוגנית מתמיד – זה ללא ספק המכשיר שלכם.



הדגם הבא – בקרוב אצלכם

בפלאפון אנחנו נרגשים במיוחד לקראת יציאת סדרת מכשירי ה-S23, שצפויים להגיע לא רק עם ביצועים מדהימים אלא גם במבחר צבעים אטרקטיביים לבחירה (שחור, ורוד בהיר, ירוק ואפילו בז'). אם גם אתם כבר לא יכולים לחכות, לחצו כאן כדי להצטרף להזמנה המוקדמת ובואו להיות הראשונים שייהנו מדגמי ה-S23 הבלתי נשכחים.

סמסונג גלקסי S23

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי