נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

iPhone SE: כל הפרטים שלא תרצו לפספס על האייפון החדש

לרגל השקת הדור השני של האייפון SE מבית אפל, אספנו וריכזנו עבורכם את ל הפרטים: הביצועים המתקדמים, מהירות, העיצוב הלא מתפשר, המגע האינטראקטיבי ועוד. היכנסו עכשיו!

מערכת פלאפון | 11/05/20 | 12:09 | זמן קריאה: 2 דקות

כל מוצר חדש מבית אפל מעורר הרבה עניין וסקרנות בקרב חובבי ענקית הטכנולוגיה, אבל אין ספק שהדור השני של ה-iPhone SE – שנחשף במהלך חודש אפריל האחרון, הצליח לחולל סוג של מהפכה. מדובר במכשיר שמגיע עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שבב שזהה לזה שתמצאו גם בiPhone 11 - הנחשק, וכל זה באריזה קומפקטית ונוחה מתמיד בזכות מסך מעולה בגודל 4.7 אינץ'.

מהירות מתקדמת ללא פשרות

ה-SE הוא ממשיך דרכו של הדגם מהדור הקודם שיצא ב-2016, אלא שהפעם הוא חוזר אלינו בעיצוב חדשני ותכונות שמאפשרות לו להתחרות במכשירים החדשים ביותר של אפל. הסיבה לכך היא ה-A13 Bionic, השבב המהיר ביותר בטלפונים חכמים, שמגיע גם בדגמי iPhone 11 ו- iPhone 11 Pro. מה שאומר שצפייה בסרטונים, הנאה ממשחקים ושימוש באפליקציות, הופכים ב-SE למהירים ואיכותיים מאי פעם. ללא הפרעות ובלי צורך להוריד את קצב הפעילות.

חוויית הצפייה היא לא רק מהירה אלא גם איכותית מתמיד, בזכות תצוגת True Tone שמעניקה למשתמשים דיוק צבעים ברמה קולנועית. מכיוון שצג ה-SE תומך בטווח צבעים רחב, תוכלו ליהנות מצפייה מדויקת יותר בכל תמונה או קטע וידאו. 



סמארטפון מעוצב שעומד בפני כל אתגר

באפל השקיעו כהרגלם גם בעיצוב של המכשיר החדש, בדגש על שילוב בין מראה מדויק לעמידות בפני אתגרים יומיומיים. ה-SE מגיע עם עיצוב זכוכית מלא, המתאפיין בזכוכית עמידה במיוחד, ומסך בעל צג Retina HD איכותי. בנוסף, הוא גם עמיד בפני אבק ומים לפי תקן IP67 עד לעומק של מטר למשך עד חצי שעה. 

בנוסף, בזכות גודל המסך השימושי, משתמשים שמעדיפים מכשירים קומפקטיים כבר לא צריכים להתפשר על החבילה הכוללת. מה שאומר שאם חיפשתם סמארטפון מתקדם, מעוצב ואטרקטיבי שנכנס לכל כיס והולך אתכם לכל מקום, ה-SE יעשה את העבודה בהצטיינות.



מגע אינטראקטיבי וסוללה שעומדת בקצב שלכם

הדגש על נוחות השימוש במכשירי אפל, הוא פרמטר נוסף שבא לידי ביטוי גם באייפון SE. כדי להפוך את השימוש במכשיר למדויק ואישי כבר מהרגע הראשון, ההפעלה שלו מתבצעת בצורה חלקה ובטוחה באמצעות Touch ID. כמו כן, ניתן גם לשנות את הגדרות המגע האינטראקטיבי שלו, על מנת להתאים את מחוות המגע להעדפה האישית של כל משתמש ולגשת בקלות לכל הפעולות שאתם אוהבים. בין אם מדובר בהפעלה מהירה של המצלמה או במשימה אחרת. 

נוסף לעיצוב הקומפקטי, ה-SE גם תומך בטעינה אלחוטית ובחיי סוללה ארוכים. כך שאם אתם זקוקים למכשיר שיהיה צמוד אליכם בכל רגע ביום, מדובר בפתרון מעולה. ואגב, הוא גם תומך בסים כפול, מה שאומר שתוכלו להשתמש בו בשני מספרים בבת אחת. 

מצלמה ששמה את הפוקוס על מה שחשוב

אי אפשר שלא להתייחס אל מערך הצילום של ה-SE, שלא מאכזב אפילו בהשוואה למכשירי הדגל בעלי המסכים הגדולים מבית אפל. המצלמה האחורית של ה-SE היא מצלמת 12MP, שמאפשרת לצלם צילומים באיכות מרהיבה ובזווית רחבה. מצלמת הסלפי הקדמית היא מצלמת 7MP, שמגיעה עם מצב פורטרט בטשטוש רקע מתקדם, בקרת עומק ושליטה בתאורה. בזכות HDR חכם, המצלמה יכולה לזהות פנים ולהעניק הדגשות והצללות במראה טבעי, שישדרגו כל צילום לרמה הבאה.

יכולות הווידאו המתקדמות של המצלמה מאפשרות למשתמשים לצלם סרטונים באיכות 4K עם עד 60 פריימים לדקה, טווח דינמי של עד 30 פריימים לשנייה וסרטוני QuickTake. ייצוב הווידאו מבטיח שכל התוצרים יהיו חלקים ואיכותיים יותר, כבר מהשנייה הראשונה.



לא יכולים כבר לחכות לאייפון הבא שלכם? בפלאפון תוכלו להתחדש ב-iPhone SE בצבעים שחור, לבן או אדום, עם חמש שנות אחריות ושליחות חינם עד הבית למזמינים באתר.

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי