נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

שלושה דגמים שיעשו לכם את 2021: סדרת גלקסי S21 משנה את החוקים

מתקדמים במיוחד, עמידים מתמיד ומספקים חוויית צילום כמו שטרם הכרתם. סדרת המכשירים החדשה של סמסונג היא בדיוק מה שחיפשתם
 

| 27/01/21 | 15:14 | זמן קריאה: 2 דקות
אחרי שנה מורכבת ומלאת התרחשויות בזירה העולמית, אין ספק שמגיע לכולנו ש-2021 תתחיל בצורה חלקה מתמיד. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר השקת מכשירי דגל חדשים מבית סמסונג? ההשקה הווירטואלית של החברה הדרום-קוריאנית התרחשה לשמחתנו מוקדם מהמצופה, וחשפה שלושה מכשירים מסקרנים במיוחד מסדרת גלקסי. לקראת המכירה שלהם גם בישראל, הגיע הזמן להכיר אותם קצת יותר מקרוב.



חוויית שימוש מתקדמת והגנה מהפכנית בפני אתגרים
בדומה לסדרות הקודמות של סמסונג, גם בסדרה הנוכחית תמצאו מספר מאפיינים שמשותפים לכל שלושת הדגמים. ניכר שאחד מהדגשים בסדרת ה-S21 הוא על איכות המסכים, מאחר שכל השלושה מגיעים עם מסך Dynamic AMOLED 2X וצג Infinity-O. שלושתם גם תומכים בקצב ריענון של 120 מגה-הרץ, נתון שהעיניים של משתמשים כבדים ישמחו מאוד לגלות.
 
במקביל, סמסונג משגרת חדשות מרגיעות גם לכל המשתמשים שנוטים "לאתגר" את הסמארטפונים שלהם. בזכות Gorilla Glass Victus, הדור החדש של ציפויי הזכוכית, דגמי הגלקסי S21 צפויים לגלות עמידות משמעותית במיוחד בפני אתגרי היומיום. ה-Victus עמיד בנפילות מגובה של עד 2 מטרים (בניגוד ל-1.6 של הזכוכיות מהדור הקודם), וכמו כן הוא גם עמיד פי שתיים בפני שריטות. ואם זה לא מספיק, הדגמים בחדשים גם עמידים במים בתקן IP68.


הקומפקטי הכי נכון שיש, פלוס כמה הפתעות נוספות
אז במה בכל זאת נבדלים הדגמים זה מזה? ההבדל הראשון קשור כמובן לגודל המסך, כאשר הגלקסי S21 מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ', פתרון מושלם לחובבי סמארטפונים קומפקטיים שלא מוכנים להתפשר על הביצועים. ה-S21 פלוס, שהוא הדגם האמצעי בסדרה, כולל מסך גדול יותר של 6.7 אינץ'. בשניהם תמצאו את מערכת השבבים המתקדמת Exynos 2100, וסוללות 4,000 ו-4,800 מיליאמפר שעה בהתאמה.
 
מחכים לעדכונים בכל מה שקשור למצלמה? הגעתם למכשירים הנכונים. שני הדגמים כוללים מצלמת סלפי באיכות 10 מגה פיקסל, ומערך צילום אחורי משולש עם מצלמה אולטרה רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 12 מגה פיקסל, מצלמת טלפוטו ברזולוציית 64 מגה פיקסל ו-Space Zoom להגדלה של עד פי 30.
 
אבל זה לא הכול. בזכות צילום וידאו באיכות 8K, ביצועים מפתיעים גם בתאורה חלשה וקצב פריימים שמתאים אפילו לפעילויות אקסטרים, תוכלו להפוך כל סרטון ליצירת מופת אמיתית. פשוט מצלמים ומעלים, בלי צורך לשנות או לתקן. לא רוצים לפספס תיעוד של אף רגע? Single Take הוא כל מה שאתם צריכים. מצלמים פעם אחת, ומקבלים מיד רצף של תמונות וסרטונים מהאירוע שצולם. במילים אחרות, המכשיר כבר יעשה את העבודה, ולכם יישאר רק לבחור מה תרצו לשתף ולהעביר הלאה. 



אולטרה מתקדם: גלקסי S21 אולטרה מתעלה על הציפיות
ה-S21 אולטרה מגיע עם צג מרשים במיוחד בגודל 6.8 אינץ', ובהירות שיא של 1,500 ניטים שמבטיחה שימוש נוח מחוץ לבית. ואם גם עבורכם הנייד כבר הפך מזמן למכשיר עבודה לכל דבר, תשמחו לגלות שדגם האולטרה תומך בעט הסטיילוס של סמסונג מסדרת ה-Note.
 
ואם בשני הדגמים האחרים התעכבנו על מערך הצילום, מערך הצילום של האולטרה משווה ומעלה עם כמה מאפיינים נוספים. הוא כולל לא פחות מארבע מצלמות אחוריות – מצלמה אולטרה רחבה של 12 מגה פיקסל, מצלמה רחבה של 108 מגה פיקסל ושתי מצלמות טלפוטו. זוכרים את ה-Space Zoom? אם בשני הדגמים הקודמים מדובר בהגדלה של עד פי 30, האולטרה מציג יכולות של עד פי 100(!) מה שאומר שאף אובייקט כבר לא רחוק מדי, ואף רגע אינו בלתי אפשרי לתיעוד.



מתייגים ומוצאים
את ההפתעה האחרונה, שבב ה-UWB, תמצאו בשלושת S21. השבבים הללו מצליחים לאתר את מיקומם של שבבים אחרים, והמשמעות היא שתוכלו להצמיד תג חכם שנושא שבב כזה לחפצים אחרים בבית. הטלפון שלכם יעדכן אתכם בדיוק איפה הוא נמצא, ויחסוך לכם לא מעט זמן. אז תתכוננו להיפרד מחיפוש הארנק או התיק שלכם, ואפילו מהחשש לאבד את חיית המחמד!
 
רוצים להתחדש בגלקסי משלכם? לקוחות פלאפון יכולים ליהנות כבר עכשיו מסדרת מכשירי גלקסי S21, עם 5 שנות אחריות והנחת טרייד אין של עד 2,000 ₪ בהחזרת מכשיר ישן. תתכוננו להתאהב בגלקסי הבא שלכם.



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי