נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

ניהול מסעדה ללא פתרונות IoT – מתכון לאסון...

לתקן בדיעבד – מייקר את התיקון ומגדיל את פוטנציאל הנזק. בטח עכשיו, ניטור תקינות הציוד ושמירה על הסחורה בעסק יכולים לעשות את כל ההבדל בין רווח להפסד, ואף להציל את אותו.
 

| 09/03/21 | 10:29 | זמן קריאה: 2 דקות
נגיף הקורונה הופיע בחיינו ללא כל התרעה, אך הוא משפיע וישפיע במידה רבה על כל אחד ואחת ברחבי העולם. העולם שאנחנו מכירים הולך ומשתנה, והדבר ניכר, וימשיך להיות ניכר, במיוחד בענף הבילוי והפנאי. חוסר הוודאות וכל מה שקורה בענף בחודשים האחרונים מצריך חשיבה מחודשת על אופן ניהול המסעדות, בתי הקפה ומקומות הבילוי.


(shutterstock)

חשיבה יצירתית ופתוחה עשויה להיות מנוף להתנהלות חכמה בזמן המשבר. ברור שחיבור וניהול העסק מרחוק, בצורה פשוטה, יעילה ובעלות כזאת שלא תכביד על התזרים השוטף של העסק היו חוסכים כסף רב ומבטיחים את יציבות העסק. מה שלא ברור וידוע הוא שפתרונות מסוג זה, שבעבר נחשבו מורכבים ויקרים מאוד, זמינים כיום לכל עסק.

בניהול עסקי מזון, אחסון ושמירה על המוצרים בתנאים המתאימים להם אלה תנאי סף. כאשר מתגלה תקלה במקרר, בדרך כלל הדבר נעשה מאוחר מדי. כאשר המזון במקרר כבר התקלקל ויש צורך לזרוק סחורה ולרכוש חדשה, סכום הנזק יכול להגיע לאלפי שקלים. תקלת שבר בלתי צפויה יכולה להביא להשבתה של עסק לפרק זמן משמעותי עד לביצוע התיקון. עבור עסק קטן, נזק מסוג זה יכול להיות ההבדל בין רווח להפסד חודשי לעסק. וכשלנזק יש גם השלכה צרכנית, תוסיפו למשוואה את זמינות המידע וכוחן של הרשתות החברתיות – ויש לכם מתכון לאסון.
לעומת זאת, היכולת לדעת על תקלה טרום התרחשותה מאפשרת תיקון מבלי לפגוע בשעות הפעילות של העסק, וכמובן לשמור על הסחורה ועל הלקוחות.

תחום ה IoT (אינטרנט של הדברים) שנכנס לשימוש בעולם העסקי לפני מספר שנים, כבר הפך לסטנדרט בענפים שונים – תחבורה ורכבים, תעשייה, חקלאות, חינוך ועוד. יחד עם זאת, קיים פער גדול בין השימוש בפתרונות IoT בחברות ובעסקים גדולים לבין זה שנעשה בעסקים קטנים ובינוניים. זאת, בשל העובדה שבעבר, פתרונות מסוג זה היו מורכבים טכנולוגית והצריכו השקעות גדולות.
בדיוק בשל כך החלה פלאפון להציע פתרונות IoT מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים בערכות (BOX) מוכנות מראש תחת השם IoT In a Box. בניית סל הפתרונות נעשתה לאחר למידה של הצרכים המיוחדים של עסקים אלה – הן מבחינת פשטות התקנה וההפעלה, הן מבחינת המידע שיודעת המערכת לדווח, התמיכה והשירות ולא פחות חשוב מכך, התמחור נעשה באופן שמותאם ליכולות המימון של עסקים קטנים.


(shutterstock)

IoT In a Box הינו פרי שיתוף פעולה בין פלאפון ומגוון חברות ויצרנים מהמובילים בעולם בתחום הבקרה ואוטומציה. הוא מציע לבעלי עסקים ערכות לניטור ומדידה של פרמטרים קריטיים לרציפות העסקית ותקינות העבודה, שניתן להתקין על מקררים, מקפיאים, מזגנים, מדחסים, מנועים ועוד. ייחודם של החיישנים שבהם מבוצע שימוש בערכות טמון ביכולתם ללמוד את דפוסי העבודה של היחידה המנוטרת ולהתריע על חריגות ותקלות צפויות טרם התרחשותן.
 
יכולות המדידה המגוונות של ערכות הניטור מאפשרות התאמה כמעט לכל עסק. כבר כיום, ערכות אלה, שמוצעות על ידי פלאפון, מותקנות במגוון רחב של מסעדות, מרכולים, קונדיטוריות ובתי קפה, ומבצעות בקרה על מכשירים חיוניים. כמו כן, מותקנות הערכות במפעלי מזון, מאפיות ומחלבות, לטובת מעקב אחרי תקינות ציוד מכני בפסי ייצור ושינוע רגישים, פיקוח על נוכחות ובטיחות העובדים ועוד.


(shutterstock)

עולם ה IoT הופך להיות נגיש יותר ויותר עבור כל סוג עסק, בכל מחזור ובכל נפח מכירות. כשהמערכת פשוטה להתקנה ולתפעול וכשהמחיר המשולם נוח, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להפיק תועלת מקסימלית מהאינטרנט של הדברים ולהתחבר לעידן הטכנולוגי החדש.

מהפכת ה IoT שחזו אנשי הטכנולוגיה לפני מספר שנים היא כיום עובדה מוגמרת המתרחשת לנגד עינינו וחוצה עסקים, ענפים ושירותים. עסקים שבוחרים לאמץ את הטכנולוגיה ולהטמיע אותה בעסק שלהם נהנים משיפור היעילות התפעולית ומשיפור איכות השירותים והמוצרים שלהם, ובכך הם משפרים את יכולת התחרות והופכים את העסק שלהם לחכם ובטוח יותר.

מזמינים אותכם להתרשם ממגוון מוצרי Iot In a Box כאן



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי