נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 טיפים לבחירת הטלוויזיה שתלווה אתכם ביורו הקרוב

אחרי שחיכיתם שנה נוספת לקיומם של משחקי יורו 2020, אין סיבה שתתפשרו על איכות צפייה שהיא פחות ממושלמת. אילו תכונות חייבות להיות בטלוויזיה הבאה שלכם?

מערכת פלאפון | 28/06/21 | 14:39 | זמן קריאה: דקה
 
 
מגפת הקורונה הצליחה לשבש כמעט את כל התוכניות שלנו לשנה החולפת, וחייבה ענפים שלמים לחשב מסלול מחדש. אחד מהתחומים שספג לא מעט שיבושים הוא ללא ספק עולם הספורט, כאשר בין האירועים הבולטים שנדחו הייתה אליפות אירופה בכדורגל. למרבה המזל, יורו 2020 סוף-סוף כאן איתנו, בעיכוב של שנה שלמה אבל עם השם המקורי – וממש קשה שלא להתרגש מהמעמד הזה. 
 
משחקי היורו הם תמיד אירוע משמעותי בעולם הספורט, אבל אין ספק שהחודשים האחרונים הופכים את הטורניר הנוכחי לחגיגי מהרגיל. אם גם אתם סופרים את הדקות לאחור עד למשחק של הקבוצה האהובה עליכם, כדאי שתוכלו לצפות בו על המסך המתקדם בתחום. אז על מה אסור לכם להתפשר כשאתם מחפשים טלוויזיה חדשה?
 
1. תצוגת צבעים שמאפשרת ליהנות מ-50 גוונים של מגרש
האווירה, קריאות העידוד, המתח והדיוק, הופכים את משחקי היורו לחוויה יוצאת דופן. וזה ממש לא משנה אם אתם אוהדים את אנגליה, הולנד, ספרד, פולין או כל קבוצה אחרת. כי בפועל, אפילו מי שלא מחשיב את עצמו כחובב כדורגל מושבע, לא יכול שלא לעצור מול המסך כשהקבוצות הטובות באירופה משחקות. אלא אם הטלוויזיה שלכם לא בדיוק עושה את העבודה.
 
היכולת להרגיש קרובים למגרש בשעת הצפייה מושפעת מפרמטרים רבים, שהבולט מביניהם הוא תצוגת הצבעים. כדי שתוכלו ליהנות מתצוגה איכותית ברמה הגבוהה ביותר, כדאי שתנסו טלוויזיית OLED. OLED היא טכנולוגיית המסך שכולם מדברים עליה, ואם עדיין לא הכרתם אותה מקרוב – הגיע הזמן. במסכי OLED כל פיקסל הוא למעשה נורת LED, שמפיקה צבע ואור באופן עצמאי. מדובר בטכנולוגיה שמספקת חוויית צפייה מעולה, ולכן היא משתלבת נפלא בכל הקשור לאירועים שאתם ממש רוצים להיות חלק מהם.
 
2. זווית צפייה רחבה שאינה פוגעת באיכות התמונה
בבתים רבים, צפייה במשחקי ספורט מתבצעת בהרכבים גדולים עם חברים או עם בני המשפחה. בדיוק בגלל זה, טבעי שתרצו מסך בעל זווית צפייה רחבה שתאפשר גם למי שיושב בצד ליהנות מכל רגע. אלא שלפני שקונים מסך כזה חשוב לשים לב שזווית הצפייה לא באה על חשבון איכות התמונה המוצגת. הטכנולוגיה שמאחורי מסכי ה-OLED שהזכרנו בסעיף הקודם, מאפשרת ליהנות מזוויות צפייה רחבות שאינן פוגעות באיכות של התמונה הכוללת. מה שיאפשר לכולם לצפות בכל המהלכים כמו שצריך.
 
3 התאמה גם לצפייה ממושכת
במציאות של היום, רובנו מבלים מול מסכים חלק ניכר מהיום שלנו. וכשמוסיפים לזה את הישיבה מול הטלוויזיה בערב, מובן למה העיניים שלנו מתעייפות. כדי להצליח ליהנות גם מהרבע האחרון במשחק, מומלץ לחפש טלוויזיה שמספקת פליטת אור כחול מופחתת. כזו שגם אם תרצו להמשיך לבינג' של הסדרה האהובה עליכם, תעניק לכם את כל התנאים לעשות את זה.  
 
4. מסך שלא משתלט על החלל
הציפייה שלנו ממסכים גדולים היא שיהיו יפים ואסתטיים, ובמקביל גם דקים ככל האפשר. שיהיה כיף לצפות בהם, אבל שלא יתפסו יותר מדי נפח בסלון. גם בפרמטר הזה, מסכי OLED מנצחים בהפרש משמעותי. זוכרים את הפיקסלים שדיברנו עליהם? האופן שבו הם פועלים מייתר את הצורך בתוספת של תאורה אחורית, ולכן הם יכולים להיות דקים מאוד בהשוואה לטלוויזיות שבהן הטכנולוגיה הזו אינה קיימת. 
 
5. לקום מהספה כדי לקנות טלוויזיה? כל כך יורו 2016
רוצים ליהנות יותר מהמשחק הבא? פלאפון מציעה לאוהדי כדורגל אמיתיים טלוויזיות OLED מתקדמות מבית LG, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר למסכים דקים במיוחד. הטלוויזיות מגיעות במספר גדלים לבחירתכם, ומעניקות איכות צפייה מדהימה כמו שטרם ראיתם בזכות מסך ברזולוציית 4K Ultra HD. 
 
נוסף לזווית צפייה רחבה במיוחד, כל אחת מטלוויזיות ה-OLED החדשות אושרה כטלוויזיה ללא ריצוד. מה שאומר שיש סיכוי שתשכחו לרגע שאתם נמצאים בסלון הביתי שלכם ולא במגרש. וכדי שתוכלו לשמור את כסיסת הציפורניים רק להארכות, פלאפון מציעה לכם גם את חוויית השירות המרגיעה ביותר – עם הובלה והתקנה ללא תשלום, פריסת תשלומים נוחה ו-3 שנות אחריות (שנת אחריות יצרן ו-24 חודשים נוספים ללא עלות על ידי היבואן הרשמי). 
 
היכנסו כבר עכשיו לחנות המקוונת של פלאפון, ובחרו את הטלוויזיה הבאה שלכם מבין מבחר טלוויזיות מתקדמות. לפחות בתחום המסכים, אנחנו כבר מצאנו את המנצחת שלנו השנה.


כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי