נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

חוויית שימוש אולטרה מתקדמת עם דגמי ה-Note 20 החדשים

התוספות החדשות למשפחת הגלקסי נוט כבר כאן, עם מכשירי דגל מתקדמים במיוחד שמשמשים כמחשב כיס לכל דבר. מה הופך אותם להרבה יותר מטלפונים חכמים ואיך תוכלו להשתמש בהם מכל מקום?

מערכת פלאפון | 27/08/20 | 15:06 | זמן קריאה: 2 דקות

אם יש משהו שסמסונג מתמחים בו הוא היכולת לייצר אצלנו ציפייה אמיתית בכל השקה. בתחילת החודש הציגה החברה את ה-Galaxy Note 20 ואת ה-Galaxy Note 20 Ultra, תוספות חדשות למשפחת הפאבלטים שממשיכות את הקו של טלפון חכם שנהנה מיתרונות של טאבלט. לאור העובדה שמדובר בתקופה בה רבים עובדים מרחוק, אין רגע מתאים יותר להיכרות עם המכשירים שהולכים ללוות אותנו לכל מקום.

בסיס חזק במיוחד לעבודה בכל מצב

משתמשים "כבדים" זקוקים למכשירים בעלי מסך גדול, מאפיין ששני הדגמים החדשים של סמסונג לא מפספסים בו. ה-Note 20 מגיע עם מסך מרשים של 6.7 אינץ', ואילו ה-Ultra מתגאה במסך בגודל 6.9 אינץ'. המכשיר הקטן מגיע עם תצוגה Super AMOLED Plus והמכשיר Ultra מגיע עם תצוגה Dynamic AMOLED 2X שמעניקה חוויית צפייה ושימוש מקסימלית, בין אם אתם מתכננים לעבוד על מצגות או לצפות בסרטים. 

המסך בשני הדגמים מגלה חדות מרבית ובדגם האולטרה אפילו מגיע לבהירות שיא, כך שתוכלו לצפות בו בתכנים בקלות גם מחוץ לבית או למשרד, אפילו תחת אור מסנוור. ומאחר שהמכשירים החדשים כוללים גם סוללה בעלת קיבולת של 4300 mAh (ב-Note 20) ו-4500 (ב-Ultra), לרגע לא תרגישו מחוץ לעניינים. תוכלו אפילו לסנכרן בין המכשירים לבין המחשב שלכם.



שימוש מושלם, בטיחות יוצאת דופן

העיצוב המרשים והיוקרתי של דגמי ה-Note 20, עם גוונים מרהיבים שבראשם הברונזה, לגמרי עושה חשק להתגאות בהם ללא הפסקה. אבל כדי שבאמת ניתן יהיה ליהנות מהמכשיר שלכם בכל מקום ללא חשש, הוא מגיע עם תקן של IP68 בעמידות בפני אבק ומים, ומצופה בזכוכית ה-Gorilla Glass המתקדמת שמגלה עמידות יוצאת דופן בפני נזקים ושריטות. 

בזכות מנגנון נעילה מתקדם ואבטחה מקיפה, תוכלו להיות בטוחים שלא רק המכשיר עצמו מוגן אלא גם המידע שעליו. פתיחת המכשיר מתאפשרת עם טכנולוגיות של זיהוי פנים או טביעת אצבע, ו-Samsung Knox, פתרון האבטחה המובנית של סמסונג, מציע אפשרויות מתקדמות להגנה על הנתונים שעל גבי המכשיר שלכם.

יצירת תכנים קלה (ומהירה) מתמיד

הנושא של כתיבה ושיתוף תוכן באופן מהיר ונוח, בין אם באמצעות מסמכים או על ידי מצגות, בולט במיוחד בזוג מכשירים החדשים. בסמסונג שמו דגש ייחודי גם על הביצועים של עט הסטיילוס S-Pen, העט הנשלף בעל הטעינה האלחוטית שכבר מוכר לנו מדגמים קודמים. המטרה העיקרית של החברה היא להעניק למשתמשים חוויית שימוש שמדמה כתיבה רגילה לכל דבר, ובזכות זמן תגובה מהיר מתמיד של 9 מילי-שניות – נראה שהיעד הזה הושג בהצלחה. 

הדור הבא של המצלמות

אפילו אם לא תכננתם לתעד מכל מקום, מערך הצילום האולטרה מתקדם בשני הפאבלטים לגמרי יעשה לכם חשק. מבחינת המצלמות הראשיות, כל מכשיר כולל לא פחות משלוש מצלמות, כשהראשית מגיעה עם חיישן של 108 מגה פיקסל ב-Ultra ו-64 מגה פיקסל באחיו ה"קטן". מצלמה נוספת של 12 מגה פיקסל מאפשרת לצלם תמונות בזווית אולטרה רחבה, והמצלמה השלישית מיועדת לעזור לכם להרגיש הכי קרוב לכל התרחשות בזכות זום אופטי של עד פי 3 (ב-Note 20) ופי 5 (ב-Ultra). ב Ultra יש גם חיישן לייזר חדשני למיקוד אוטומטי 

צלמי הווידאו ישמחו לשמוע שבאמצעות המצלמה הראשית בשני הדגמים, ניתן לצלם צילום וידאו איכותי ומקצועי באיכות מתקדמת של 8K. תוכלו גם להוסיף עומק לווידאו שלכם, לטשטש את מה שמפריע ולשים את כל הפוקוס רק על מה שתרצו להציג. כמובן שלא שכחנו את מצלמת הסלפי, שתחכה לכם בתוך חריץ הנמצא בחלקה העליון של התצוגה הקדמית. היא מגיעה עם חיישן ברזולוציית 10 מגה פיקסל.



Note טו סלף: לא לפספס את הדגמים החדשים

רוצים ליהנות מה-Note הבא שלכם? היכנסו עכשיו לפלאפון ותיהנו ממחירים שווים על ה-Galaxy Note 20 ועל ה-Galaxy Note 20 Ultra וגם 5 שנות אחריות.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי