נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סדרת ה-Galaxy Z החדשה פורצת גבולות

מחפשים סמארטפון שנכנס לכיס אך שאפשר גם לעבוד איתו? מה לגבי צפייה בסרטים? סדרת מכשירי ה-Galaxy Z המתקפלים מוכיחה שאפשר ליהנות מכל העולמות, במכשיר אחד!  

מערכת פלאפון | 01/11/21 | 10:33 | זמן קריאה: 2 דקות

בתקופה שבה הסמארטפון משמש אותנו לעבודה, למשחקים ולצפייה בסרטים, משתמשים רבים מחפשים אחר מכשירים בעלי מסך גדול. כזה שתורם לחוויית צפייה עוצרת נשימה, ומאפשר לבצע כמה משימות בעת ובעונה אחת. אלא שהאתגר העיקרי במסכים גדולים קשור לעובדה שלא תמיד נוח לקחת אותם ממקום למקום. הם לא מתאימים לכל כיס ולא נוחים לנשיאה ביד, ולכן אינם מהווים פתרון לכל צורך.
 
מכשירי ה-Galaxy Z, הסמארטפונים המתקפלים מבית סמסונג, הצליחו לשנות את המצב הקיים. בזכות אפשרות לעבור בין מסך גדול לקטן בפעולת קיפול פשוטה – כבר לא צריך להתפשר בין סמארטפון גדול לבין ביצועים גדולים. פשוט פותחים כדי ליהנות ממסך גדול, ומקפלים חזרה כשמסיימים. שני המכשירים המתקפלים החדשים, Galaxy Z Fold3 ו-Galaxy Z Flip3, מגיעים עם יכולות מתקדמות מתמיד. אספנו את כל הפרטים שתרצו לדעת עליהם.
 
Galaxy Z Fold3 – מסך חיצוני ענק ותמיכה ב-S Pen

המראה החדשני של המכשיר הזה, שמציע קיפול מחברת, הוא ללא ספק המאפיין הראשון שימשוך את תשומת ליבכם. ועם זאת, לא מדובר בפיצ'ר למטרות עיצוביות בלבד, אלא במאפיין אפקטיבי וחווייתי. ה-Fold3 מציע מסך מתקפל גדול, ייחודי וחדשני, באריזה דקה וקלה יותר מהדגם הקודם. במצבו הסגור, תוכלו ליהנות ממסך חיצוני גדול במיוחד של 6.2 אינץ'. פתיחת המכשיר תאפשר שימוש במסך הפנימי, שמגיע לגודל מרשים של 7.6 אינץ'. שני המסכים הם מסכי Dynamic Amoled 2X, בעלי קצב ריענון מהיר במיוחד ורזולוציות מסך גבוהות.
 
מחפשים מכשיר שבא לעבוד? הגעתם לסמארטפון הנכון. ה-Fold3 כולל מעבד עוצמתי 5NM וסרגל יישומים חדש, המאפשר שליטה קלה ונוחה בריבוי משימות. בנוסף, תוכלו להשתמש בו בשלושה יישומים במקביל, ואף לצמד אותם לצורך פתיחה מהירה בבת אחת. ואם זה לא מספיק, כ-100 יישומים מובילים כבר הותאמו למסך המתקפל. כך שתוכלו ליהנות מאינסטגרם, יוטיוב, אופיס ועוד, על מסך גדול מתמיד.
 
מי שהספיק להתאהב ביתרונות ה-S Pen, ישמח לגלות שמדובר גם במכשיר המתקפל הראשון בסדרה שתומך בשימוש בעט. מה שאומר שניתן לכתוב, לצייר ולערוך באמצעותו קטעי וידאו.


 
Galaxy Z Flip3 – סופר קומפקטי, סופר איכותי

אופן הקיפול של הדגם השני בסדרה החדשה, הופך אותו לפתרון הכי קומפקטי שיש. עם מסך חיצוני בגודל 1.9 אינץ', שנפתח למסך פנימי של 6.7 אינץ'. המסך החיצוני גדול מהדגם הקודם ב-0.8 אינץ', ומאפשר לצפות בהתראות במהירות וללא צורך לפתוח את המכשיר. בנוסף, ניתן גם לשלוט במוזיקה במצב המקופל. ממשק המכשיר מותאם למסך המתקפל, עם חלוקת המסך והתאמתו לצפייה במסך העליון ולבקרה במסך התחתון. וגם כאן, בדומה ל-Fold3, תוכלו ליהנות מריבוי משימות בזכות פאנל הבקרה החדש שמופיע בתחתית המסך, ואפשרות לעבוד בשני חלונות במקביל.
 


ומה לגבי המצלמה?

אלמנט הקיפול משדרג גם את ביצועי המצלמה, כאשר בשני המכשירים המצלמה הקדמית מוטמעת לראשונה מתחת למסך המתקפל. לצורך חווית צילום מתקדמת, חדשנית ונטולת הפרעה. עדיין לוקחים אתכם לטיולים חצובה או מקל סלפי? הגיע הזמן להיפרד. שני הסמארטפונים תומכים בצילום מרחוק, ללא צורך במגע. כל שעליכם לעשות הוא לקפל ולהעמיד את המכשיר, כדי להתחיל לצלם תמונות או וידאו בזוויות חדשות. ועדיין לא התייחסנו לעובדה שניתן לצלם בהם סלפי מהיר, גם במצב מקופל.
 
Fold3 מגיע עם שלוש מצלמות אחוריות ושתי מצלמות קדמיות, כאשר מערך הצילום האחורי מציע עדשה רחבה ראשית באיכות 12 מגה פיקסל, עדשה נוספת רחבה במיוחד ועדשת טלפוטו. ב-Flip3 תמצאו מצלמה קדמית באיכות 10 מגה פיקסל, ומצלמה אחורית כפולה – באיכות 12 מגה פיקסל. לצילומים מוארים גם בתנאי תאורה נמוכים, ולצילום רחב שמאפשר להכניס הרבה יותר לכל פריים.
 
מחפשים סמארטפון שיעמוד בקצב שלכם?

בזכות סוללה עוצמתית שמתאימה לשימוש ממושך לאורך כל היום, זה כבר לא אתגר. ועם נפח אחסון עצום של 256GB, תוכלו לאחסן את כל התוכן שתייצרו ללא חשש. כדי שהמכשירים יוכלו גם ללוות אתכם לכל מקום, סמסונג מציעה לראשונה בסדרת המכשירים המתקפלים שלה סמארטפונים בעלי עמידות למים על פי תקן IPX8. מסגרת המכשירים ומנגנוני הקיפול עשויים אלומיניום, והמסכים החיצוניים בעלי זכוכית Gorilla Glass 7 – לעמידות משופרת.
 
עדיין לא נרשמתם? עכשיו זה הזמן

בפלאפון מזמינים אתכם ליהנות ממש בקרוב משני דגמי הגלקסי החדשים. הירשמו עכשיו והבטיחו לעצמכם מכשיר שישנה את כל מה שחשבתם על סמארטפונים. עם 5 שנות אחריות, שליחות עד הבית ומתנה שווה לרוכשים הראשונים.
 
 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי