נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הכירו את Samsung KNOX

סמסונג נוקס (knox) הינה הפלטפורמה המובילה בעולם בתחום ניהול ואבטחת המידע למכשירי סלולר.

מערכת פלאפון | 24/09/17 | 16:39 | זמן קריאה: 2 דקות

היא מספקת הגנה כוללת End to End משכבת החומרה ועד שכבת התוכנה ומאפשרת, בין היתר, לעבור בין מצב "פרטי" רגיל שבו כל היישומים פתוחים לבין מצב "עסקי" שבו ניתן להגדיר מגבלות מסויימות על פעולות המכשיר באופן שרק יישומים מסוימים יעבדו. 

במבט על המגמה העולמית, כמות נקודות הקצה (מכשירים מחוברים למידע ולרשת חיצונית) הולכת וגדלה באופן מהיר. מגמה זאת צוברת תאוצה בעיקר בעקבות התפתחות האינטרנט של הדברים (IOT) ושוק המחשוב הלביש.

מומחים מעריכים כי עד שנת 2020 יהיו יותר מ-8 מיליארד מכשירים מחוברים בעולם.

סמסונג ממשיכה לפתח את ה - Knox גם לעולמות הIOT בהם נושא ההגנה על נקודות הקצה הופך להיות קריטי ומורכב. 



אם בעבר ידע הארגון היכן שמור כל המידע שלו ומי רשאי לגשת אליו, היום המידע הארגוני זמין במגוון פלטפורמות (אינטרנט/מובייל/שרתי מידע/ענן) למגוון קהלים (עובדים ולקוחות גם יחד).

ה- Knox, אשר הפך להיות הפלטפורמה המרכזית בכל מכשירי סמסונג ומהווה חלק מחומרת המכשיר, מאפשר שתי סביבות פעולה - אחת למידע הפרטי ואחת למידע הארגוני על גבי מכשיר סלולר אחד.

פלטפורמה זו מאפשרת הגנה על המידע של המשתמש ומאפשרת יצירת שירותים חדשים מבוססי פלטפורמה (כגון: שירות התשלומים Samsung pay ושירותי אבטחה ייעודיים לחברות וארגונים).

הפעילויות והאפליקציות השונות המופיעות בשכבה המאובטחת מוצפנות, כך שהן מסוגלות להגן על מידע עסקי ואפליקציות מפני דליפת נתונים, וירוסים והתקפות יזומות, תוך כדי הצעת שימושיות מלאה לעובדים. 

נכון להיום,  הפלטפורמה של ה- Knox מציעה מספר מוצרים לשימוש פרטי וארגוני כגון, 

•    היכולת להתאים מכשיר על פי צרכי הארגון או לפי פלח מסוים באוכלוסייה וליצור פתרון ספציפי "out of the box"..
•    היכולת ליצור אפליקציה לשימוש לקוחות, אשר נמצאת באזור נפרד ומוגן על גבי המכשיר ובכך להגן על האפליקציה והמידע      הארגוני אשר נמצא על גבי מכשיר הלקוח, 
•    מערכת ניהול, המאפשרת ניהול והשמה של מתודולוגית אבטחת מידע על מכשירי הארגון והקונטיינר, אשר מאפשרים הפרדה מלאה בין הצד הארגוני לצד הפרטי במכשיר.



פלטפורמת ה-Knox  הנה מוצר האבטחה היחיד בעולם, אשר מתחיל את עבודתו כבר בשכבת החומרה.  

מפתחות ההצפנה, אשר נוצרים לכל מכשיר באופן ייחודי בשלבי יצירתו במפעל, מוטבעים לתוך האזור הבטוח בחומרת המכשיר. מבנה השכבות מאפשר לסמסונג ללוות את המכשיר בכל שלבי העלייה וההפעלה ולהגן על המשתמש והמידע בכל שלב. 
בנוסף סמסונג מבטיחה כי במכשיר מותקנת מערכת הפעלה חוקית וחתומה על ידי גוגל וסמסונג. במהלך העבודה על המכשיר, מערכת של סמסונג בשם TIMA
(* TrustZone-based Integrity Measurement Architecture) סורקת את המכשיר ובודקת אנומליות בהפעלת האפליקציות ובכך מונעת שימוש זדוני. האזור המאובטח במכשיר מופרד לוגית מהאזור הפרטי ומוצפן על ידי מפתח הצפנה  BIT256.



יכולת הפרדה זו הנה קריטית בכדי לאפשר מחד, שמירה ללא פשרות על המידע הארגוני ומאידך, לאפשר לעובד להתנהל באופן חופשי במכשיר שלו מבלי להיות מוגבל בשום צורה. ההפרדה הזו, כיוון שהיא מוכלת בשכבות המכשיר (תוכנה וחומרה) אינה פוגעת באיכות חווית המשתמש וביכולות העיבוד או בביצועי הסוללה.

המוצר נבחר על ידי גרטנר למוצר ההגנה הטוב בעולם למכשירי סלולאר וכמו כן, קיבל אסמכתאות של 26 ממשלות במדינות שונות (האיחוד האירופי, משרד ההגנה של ארה"ב, הממשל הסיני, הצרפתי והפיני). זהו מוצר ההגנה בעל כמות ה - Certificates הגבוהה ביותר, ולא בכדי גם בישראל, ממשלת ישראל ולא מעט מכוחות הביטחון  בחרו להשתמש בו.
 


פלאפון כחלק מתפיסה כוללת של מתן הגנת סייבר מערכתית לכלל לקוחותיה, ומתוך רצון לתת מענה ייחודי וספציפי לצרכיהם של עסקים קטנים, מציעה את "העסק הבטוח" - שירות סייבר לאבטחת מכשירים ניידים עבור עסקים קטנים. מדובר בשירות מבית חברת סמסונג KNOX, המשלב אזור עסקי מוגן לצד ממשק ניהול ושליטה במכשירים ניידים. 

עבור מכשירי סמסונג השירות העסק הבטוח של פלאפון מסופק עם הסביבה העסקית המובילה בעולם – Samsung KNOX.




 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי