נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

כשטכנולוגיות מתקדמות באות באריזות קטנות ומשתלמות: הכירו את ה-iPhone SE 3

התגעגעתם לאירועי ההכרזות של אפל? היצרנית שלא מפסיקה להפתיע חוזרת – עם הדור השלישי של iPhone SE. בואו לגלות מה מצפה לכם בדגם הבא

מערכת פלאפון | 22/03/22 | 14:44 | זמן קריאה: 2 דקות

חצי שנה מאז ההכרזה על סדרת ה-iPhone 13, שהתקיימה באוקטובר האחרון, אפל חוזרת אל הבמה עם הכרזה נוספת ומסקרנת במיוחד. מדובר באירוע ההכרזה הראשון שלה לשנה זו, ואחרי שזכינו לשמוע מה יש לה להציע הפעם, אין ספק שההמתנה הייתה משתלמת. ההפתעה העיקרית שהכינו לחובבי האייפונים קשורה למוצר חדש, ואנחנו מדברים כמובן על iPhone SE 3. דור שלישי למכשיר שמשלב בין כל מה שאפשר לבקש במציאות של ימינו – היתרונות והתכונות הבולטות והאהובות של אפל, באריזה קומפקטית ובמחיר משתלם.

השותף המושלם שלכם לאורך כל רגע ביום
אם אתם מחפשים סמארטפון קטן וחכם שנוח לקחת בכל מקום, מצאתם את האחד שלכם. ה-SE החדש מגיע עם צג Retina HD בגודל 4.7 אינץ', שהופך אותו לפתרון המושלם לנשיאה בתיק או בכיס. ומאחר שמדובר במכשיר עמיד במיוחד – החל מעמידות בפני מים ונוזלים בתקן IP67 ועד לעיצוב מזכוכית הכולל את הזכוכית הקשה ביותר לטלפונים חכמים – תוכלו להיות בטוחים שהוא יעמוד במגוון אתגרים בכבוד. כולל עמידות בפני נוזלים נפוצים כמו קפה, תה וסודה, שרלוונטית לכל מי ששפך אי פעם את כוס השתייה של הבוקר. 

ביטול הנעילה ושימוש באפליקציות של ה-SE מתאפשר באופן פשוט ומאובטח, בעזרת Touch ID. מה שאומר שתוכלו לבצע רכישות ולמלא קודים בלי לחשוב פעמיים. ואם שאלתם את עצמכם מה לגבי הסוללה, תשמחו לגלות שחיי הסוללה של הדגם החדש טובים אפילו יותר מאשר אלה של הדור הקודם, מה שמאפשר למשתמשים ליהנות מעד 15 שעות של ניגון וידאו. בנוסף, המכשיר גם תומך בטעינה אלחוטית.

אייפון SE

המעבד המהיר ביותר לטלפון חכם – לתוצאות שחיכיתם להן
חוויית המשתמש פורצת הדרך שמעניק ה-SE היא תוצר של שימוש בשבב ה-A15 Bionic. ואם השם נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים. מדובר באותו השבב שנמצא גם ב-iPhone 13, מה שאומר שאתם מקבלים את המעבד המהיר ביותר לטלפון חכם. הוא מגיע עם 6 ליבות ויכול להתמודד בהצלחה גם עם עומסי עבודה גבוהים, שמאפיינים את שגרת היומיום של רבים מאיתנו. 

אוהבי הצילום ישמחו לגלות שהשבב החדש מאפשר ליהנות גם ממערכת מצלמה חדשה, שתומכת בתכונות מתקדמות מתמיד כמו סגנונות צילום ו-Smart HDR 4. המשמעות עבורכם היא שיפור אוטומטי של הצבע, הניגודיות והתאורה של אובייקטי צילום, ואפשרות ליישם את ההעדפות האישיות שלכם בזמן אמת, במהלך עיבוד התמונה. נהנים מצילומי סלפי? עם המצלמה הקדמית של ה-SE, שמגיעה עם רזולוציה של 7 מגה פיקסלים, תוכלו לקבל גישה למגוון תכונות ואפקטים שמעניקים תוצרים ברמה הגבוהה ביותר. 

אייפון SE

וגם בכל הקשור לווידאו, אתם צפויים להיות מופתעים. היכולות המתקדמות של המכשיר כוללות הקלטה באיכות 4K עם עד 60 פריימים לשנייה, וייצוב וידאו קולנועי לתוצאות הכי מקצועיות שיש. 

התכונות שהזכרנו הן כמובן רק חלק מסל הפתרונות המשודרג שמציע ה-SE. נוסף אליהן, המכשיר גם תומך ב-5G ומגיע בעיצוב אטרקטיבי שלא תרצו להניח בצד. 

בפלאפון ההזמנה המוקדמת למכשיר -iPhone SE 3  החלה! אם אתם רוצים להיות הראשונים להינות מהמכשיר וממתנה שווה – היכנסו כבר עכשיו. אין ספק שמדובר בדגם שאף אחד לא רוצה לפספס!  

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי