נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סמארטפונים מעולים במחירים קטנים

מחיר אטרקטיבי לא מחייב אתכם להתפשר על הביצועים של הסמארטפון. המכשירים הבאים מוכיחים שאפשר להיות איכותי במחיר ידידותי

מערכת פלאפון | 24/12/18 | 11:11 | זמן קריאה: 2 דקות

רוצים לרכוש סמאטרפון במחיר נוח מבלי להרגיש שאתם מתפשרים על המפרט הטכני שלו? 5 המכשירים הבאים הם בדיוק מה שחיפשתם. עם מעבדים חזקים, מצלמות איכותיות ועיצוב מתקדם, לכם רק נותר לבחור את האחד שלכם.

1. GINI S5 PRO – מכשיר מנצח גם לדור הצעיר

GINI הוא מותג סמארטפונים מבית פלאפון, שכולל מגוון מכשירים שמשלבים בין מפרט טכני מעולה למחיר אטרקטיבי.
ה-S5 PRO כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD, שני ג'יגה זיכרון RAM ו-16 ג'יגה זיכרון אחסון. למכשיר מעבד חזק בעל 4 ליבות וזוג מצלמות איכותיות, מצלמת 8 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית. 

מאחר שמדובר בסמארטפון איכותי בעלות נמוכה, הוא מתאים מאוד לשימוש עבור ילדים ובני נוער. בנוסף, ובדומה לשאר המכשירים בכתבה, ה-S5 PRO מגיע עם 5 שנות אחריות, שרלוונטיות במיוחד עבור משתמשים צעירים שלעתים "מאתגרים" את אורך חיי המכשירים שלהם.



2. Samsung Galaxy J6 – איכות במחיר משתלם

ה-Galaxy J6 הוא מכשיר מתקדם בעל מסך Super AMOLED דק ואיכותי בגודל 5.6 אינץ'. המכשיר מגיע עם מעבד 8 ליבות, 3 ג'יגה זיכרון RAM ו-32 ג'יגה זיכרון אחסון. מדובר בסמארטפון איכותי מבית סמסונג, ששייך לקטגוריית מכשירי הביניים מבחינת מחיר. הוא מתאים לחובבי המכשירים של המותג, שמעריכים את היוקרה של החברה אך לא מעוניינים לוותר על מחיר משתלם. 

בנוסף, הסמארטפון מגיע גם עם שתי מצלמות מצוינות, מצלמה אחורית באיכות 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית באיכות 8 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית כוללת פלאש שיכול להאיר בשלוש עוצמות שונות, כך שגם תמונות הסלפי צפויות לצאת באיכות שיכולה להתחרות עם מכשירים יקרים יותר.



3. Samsung Galaxy A7– הפתרון המושלם לחובבי הצילום

מכשיר נוסף ואיכותי מבית סמסונג הוא ה-Galaxy A7, שכולל שילוב מנצח בין מערך צילום מהפכני, תצוגה מרשימה ונפח זיכרון אחסון גדול במיוחד של 128 ג'יגה. מדובר במכשיר שיכול לספק גם את חובבי הצילום המתקדמים, בזכות מערכת צילום חכמה ולא פחות משלוש מצלמות אחוריות באיכות של 24 מגה פיקסל, 8 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל. בנוסף אליהן, מגיע המכשיר עם מצלמת 24 מגה פיקסל קדמית שתדאג לכך שתמיד תצאו במיטבכם. 

בדומה ל-J6, גם ה- A7 מגיע גם עם מעבד עוצמתי בעל 8 ליבות ומסך Super AMOLED. הפעם מדובר במסך בגודל 6 אינץ', שמאפשר ליהנות מחוויית צפייה חדה ואיכותית. 



4. Nokia 7.1 – צילום מתקדם עם היכולות של נוקיה

Nokia 7.1 הוא סמארטפון נוסף שחובבי צילום ירצו להכיר. מדובר במכשיר בעל מראה יוקרתי, עם מסך ברזולוציית Full HD Plus בגודל 5.8 אינץ'. הוא מגיע עם 64 ג'יגה זיכרון אחסון, 4 ג'יגה זיכרון RAM ומעבד 8 ליבות מפוצל. המכשיר כולל צמד מצלמות אחוריות מבית ZEISS ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל, ומתגאה ביכולת צילום מבוססת עומק. המשמעות היא שתוכלו לצלם תמונות עומק עם אפקט טשטוש הרקע סביב. אם זה לא מספיק, המכשיר כולל גם את מצב Bothie המאפשר צילום ושידור לייב מהמצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית.



5. Xiaomi Pocophone F1 – דגם חדש עם מסך גדול

ה- Pocophone F1 נחשב לדגם החלוצי של Xiaomi במותג החדש שלה, אותו השיקה בקיץ האחרון. החברה שכבר מיתגה את עצמה כאלטרנטיבה איכותית למותגי על יקרים, החליטה לשים דגש על עיצוב ומחיר אטרקטיבי, לצד חיי סוללה ארוכים במיוחד וביצועים ברמה גבוהה. 

המכשיר מגיע עם מסך באיכות Full HD ובגודל 6.18 אינץ', הגדול ביותר מבין חמשת הסמארטפונים שנסקרו, לצד מעבד 8 ליבות עוצמתי. בצדו האחורי ממוקמות שתי מצלמות אחוריות ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל, ובצדו הקדמי ניתן למצוא מצלמה באיכות 20 מגה פיקסל. 




רוצים להכיר מכשירים נוספים ולבחור בנוחות לפי מותג, גודל מסך, מצלמה או מחיר? היכנסו אל קטלוג המכשירים של פלאפון. בזכות היצע רחב שמתאים לכל צורך ולכל גיל, אין ספק שהמכשיר הבא שלכם כבר כאן. 
 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי