נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

דגמי Galaxy A החדשים: הביצועים המתקדמים של סמסונג, בעלות משתלמת במיוחד

סמסונג מוכיחה שדברים טובים באים באריזות צבעוניות, בסדרת A החדשה הכוללת שלושה דגמים מפתיעים. עם תצוגה סוחפת, מחיר ידידותי ומגוון צבעי מאט יוקרתיים שאתם חייבים להכיר מקרוב

| 29/05/22 | 13:00 | זמן קריאה: 2 דקות

את דגמי הגלקסי של סמסונג כבר מזמן לא צריך להציג. החברה הדרום-קוריאנית מצליחה להפתיע את המשתמשים פעם אחר פעם בכל סדרה, ואין ספק שמדובר במכשירים שקשה להתנתק מהם. בסדרת דגמי A החדשים, סמסונג מאפשרת לחובבי גלקסי להתחדש במספר דגמים המיועדים לשוק הביניים – ומציעים תמחור נוח במיוחד בהשוואה למכשירי הדגל של סדרת ה-S. אחרי שהתרשמתם מהמראה החיצוני שלהם, שכולל עיצוב יוקרתי במבחר צבעים אופנתיים שכיף להסתכל עליהם, הגיע הזמן לדבר גם על הביצועים.

סדרה שעומדת בקצב שלכם
הסטנדרטים הגבוהים מבית סמסונג ניכרים היטב בתכונות של דגמי ה-A החדשים – A 33, A 53 ו- A 73. השניים הראשונים מגיעים עם מעבד 1280 Exynos בטכנולוגיית 5 ננו מטר, ואילו ה-A 73 כולל מעבד 778 Snapdragon בטכנולוגיית 6 ננו מטר, לצד מערכת קירור מתקדמת המיועדת לייעל את ביצועיו ולמנוע התחממות.

רוצים ליהנות משימוש במכשיר שלכם מכל מקום? בזכות העמידות הגבוהה של כל שלושת הדגמים, תוכלו לעשות את זה בלי ייסורי מצפון. כל השלושה כוללים זכוכית Gorilla Glass 5 להגנה מפני שריטות ונפילות, כמו גם עמידות למים ואבק בתקן IP67, לעומק של עד מטר למשך 30 דקות.

דגמי גלקסי A החדשים מבית סמסונג   דגמי גלקסי A החדשים מבית סמסונג   דגמי גלקסי A החדשים מבית סמסונג

חוויה ללא גבולות
בדומה לסדרות אחרות, גם הפעם המכשירים נבדלים ברמה החיצונית בגודל המסכים – מ-6.4 אינץ' ב-A 33, דרך 6.5 אינץ' ב-A 53 ועד ל-6.7 אינץ' ב-A 73 כיאה לדגם הגדול והמתקדם ביותר מביניהם. כל השלושה מציעים מסכים ללא גבולות, כמו גם קצב ריענון מסך גבוה שמעניק חוויית שימוש חלקה ונוחה יותר. הדגם הקטן מגיע עם תצוגת Super Amoled, ואילו בשני הגדולים יותר מחכה לכם תצוגת Super Amoled+ HID – בטכנולוגיה חדשה יותר, המאפשרת חיי LED ארוכים יותר ופחות התחממות.

כדי להעניק למשתמשים ביצועים עוצמתיים בפחות צריכת סוללה, סדרת A כוללת דגמים בעלי ניהול חשמל חכם, מתקדם וחסכוני. הסוללה שמגיעה עם המכשירים היא סוללה שמיועדת לשימוש ממושך של כיומיים, וכשהמתח מגיע ל-50% המכשיר עובר למצב של חיסכון בחשמל באופן אוטומטי. 

דגמי גלקסי A החדשים מבית סמסונג

מערך הצילום שחלמתם עליו
מערך הצילום הוא אחד מהפרמטרים העיקריים שמשפיעים עלינו בשנים האחרונות, בכל הקשור להחלטה אם לרכוש מכשיר מסוים. סמסונג משקיעה גם בקטגוריה הזו, עם ארבע מצלמות אחוריות, מצלמה ראשית בעלת מייצג אופטי וצילומי דיוקן משודרגים, שיוצרים תמונות יפות וחדות מתמיד. דגם ה-A 33 מגיע עם מצלמה ראשית באיכות 48 מגה-פיקסל ומצלמה בעלת עדשה רחבה באיכות 8 מגה פיקסל; ואילו שני הדגמים האחרים כוללים שילוב בין עדשה רחבה באיכות 12 מגה-פיקסל ומצלמות ראשיות באיכות 64 מגה-פיקסל (ב-A 53) ו-108 מגה-פיקסל (ב-A 73). 

מוכנים לתעד אירועים וחוויות לאורך כל שעה ביום (ובלילה)? אתם חייבים להכיר את מצב הלילה החדש של דגמי ה-A. עם צילום לילה מואר יותר, המתאפשר בזכות שימוש בטכנולוגיית Isp שמגיעה היישר מסדרת הפרימיום. הטכנולוגיה מסירה טשטוש ורעשים מהתמונה אפילו בצילום חשוך, ומאפשרת לצלם תמונות חדות וברורות יותר גם כשתנאי התאורה נמוכים. וזה עוד לפני שהזכרנו את ריבוי הפריימים המושג באמצעות בינה מלאכותית, ומוחק האובייקטים שעוזר להסיר אובייקטים לא נחוצים – בלחיצה פשוטה. 

ולגבי המטען? כבר דאגנו לכם
בסמסונג החליטו להפסיק לספק מטענים כחלק מהערכה הנלווית למכשירים, וכעת גם דגמי A החדשים מגיעים בלעדיהם. רוצים להתחדש בגלקסי A 53 או A 73? בפלאפון אתם יכולים להזמין את המכשירים במחיר משתלם, ולקבל כיסוי ומטען מקורי ללא עלות נוספת למזמינים הראשונים! הבטיחו לעצמכם את המכשיר שכולם מדברים עליו, כבר עכשיו.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי