נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

חברת פלאפון תקים רשת סלולרית פרטית בנמל דרום החדש 

חברת פלאפון תקים רשת סלולרית פרטית לנמל הדרום החדש שיחל לפעול ב-2021 ותספק שירותי תקשורת לנמל ולעובדיו לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ל-25 שנה. שווי הפרויקט מיליוני ₪ בשנה.

| 07/12/20 | 16:51 | זמן קריאה: דקה
חברת פלאפון נבחרה לספק שירותי תקשורת מתקדמים לנמל הדרום החדשHCT  באשדוד בהיקף של מיליוני שקלים.  
במסגרת הפרויקט תוקם לנמל רשת סלולרית פרטית (PRIVATE LTE)  מגובה הכוללת פתרונות כיסוי מיטביים, לצורך שרידות מקסימלית ומניעת מתקפות  CYBER .בנוסף, הנמל ישתמש בשירות PELEPHONE PTT לצורך ניהול התקשורת הארגונית של מאות עובדיו, באמצעות מכשירי סלולר ייעודים המתאימים לסביבת עבודתם, וכן יחוברו אלפי חיישני IOT ורכיבי DATA להתקנים ומכונות בנמל.
נמל הדרום החדש המוקם מצפון לנמל אשדוד ובסמוך לתחנת הכוח אשכול, יתפרש על פני כ-640 דונמים וצפוי להתחיל לפעול בשנת 2021. הוא יופעל על ידי חברת TIL) Terminal Investment limited) השוויצרית, שזכתה ב–2015 בזיכיון לפיתוח ותפעול הנמל ל–25 שנה.
הנמל צפוי להיות מהנמלים הימיים המתקדמים בעולם והראשון בישראל שיוגדר חצי אוטומטי, ויוכל לקלוט אוניות המכילות עד כ- 18,000 מכולות TEU. הקמת התשתית הימית של הנמל החדש נעשיתה על ידי חברת נמלי ישראל המופקדת על פיתוח הנמלים,
והיא חלק מתוכנית כוללת של משרד התחבורה, משרד האוצר, וחברת נמלי ישראל לתת מענה לצורכי המשק בתחום הסחר הימי ולגידול בממדי האוניות.
 
נמרוד בן טוב סמנכ"ל הנדסה בפלאפון מסר כי "אנו גאים על הבחירה בנו להוביל פרויקט תקשורת בעל חשיבות לאומית גבוהה ובטוחים כי נדע לספק לנמל רשת פרטית מתקדמת ומאובטחת תוך הקפדה על כיסוי סלולרי מיטבי בכל שטח הנמל"
 
לדברי גיא שנקמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון, YES ובזק בינלאומי, " פרויקט נמל אשדוד דרום ממחיש את היכולות של פלאפון להתאים מגוון פתרונות מורכבים ומתקדמים לצרכיו של כל לקוח ואת האבולוציה התקשורתית שאנו חווים בעת הזאת שתשפיע על החיים של כולנו, ואנו גאים להוביל את המהפכה התקשורתית הבאה".

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי