נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

יש! קניתי טלפון חדש! מה עושים? 

הסתכלנו, בדקנו, בחרנו ובסוף קנינו פלאפון חדש שכ"כ רצינו, עכשיו מה עושים? 

מערכת פלאפון | 12/07/17 | 15:49 | זמן קריאה: 2 דקות

1. עדיף להתחיל ב - 100
כמו שכדי להתחיל שיחה עם אדם על בטן מלאה כדי להתחיל שימוש בפלאפון חדש כשהסוללה שלו מלאה לגמרי. בשלבים הבאים תורידו למכשיר החדש את האפליקציות האהובות עליכם ותסנכרנו מידע מהסים של המכשיר הקודם, אז כדי שלא תתבאסו כי הפלאפון נכבה לכם באמצע, וכדי ליהנות מהמכשיר החדש בלי שמשהו יהרוס לכם את ההתלהבות פשוט תתאזרו בסבלנות ולפני הכל תטעינו אותו!



2.  אם לא תקרא איך תלמד?
אנחנו יודעים שאתם החברים הכי טובים של הפלאפון שלכם והוא יודע עליכם הכול ואתם עליו. אבל, גם ככה הוא עכשיו בטעינה, אז תנצלו את הזמן ותקראו על המכשיר החדש, אתם תופתעו לדעת כמה דברים לא ידעתם עליו ואפילו איזה פיצ'רים מתחבאים בו. בסמארטפונים החדשים יש כל מיני חיישנים שמבוססים על טכנולוגיות שונות ששווה ללמוד עליהם דבר או שניים.



3. תמיד לסנכרן לסנכרן לסנכרן!

חובבי אנדרואיד:
קיימות שיטות שונות לסינכרון רשימת אנשי הקשר שלכם בפלאפון, אבל אם אתם כבר עם אנדרואיד, השתמשו בכלי הפשוט ביותר באנדרואיד שהוא חשבון הגוגל שלכם. ברגע שתכנסו לחשבון הגוגל שלכם רשימת אנשי הקשר שהייתה במכשיר הקודם תתעדכן יחד עם חשבון הגוגל שלכם. 

כדאי לדעת:
אפשר לסנכרן ולגבות את לוח השנה שלכם בדיוק באותה הדרך. על מנת לסנכרן את הפלאפון שלכם לחשבון הגוגל כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתפריט "הגדרות", ומשם לתפריט של "סנכרון וחשבונות". בתפריט זה יש לבחור באפשרות "הוסף חשבון" ולסמן את הרובריקה של אנשי הקשר.  

חובבי אייפון:
קיימות שיטות שונות לסנכרן ולגבות את רשימת אנשי הקשר שלכם בפלאפון, ובאייפון הדרך פשוטה במיוחד. באייפון כל המידע שתבחרו לגבות, רשימת אנשי הקשר, המיילים שלכם או לוח השנה, כל אלו ישמרו בענן של אפל על ידי סנכרון פשוט בחשבון ה -iCloud שלכם. על מנת לסנכרן את הפלאפון שלכם  לחשבון ה-iCloud כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתפריט "הגדרות" ומשם לתפריט "כללי" ולבחור ב"מייל, אנשי קשר, לוחות שנה" לאחר מכן לבחור בחשבון ה-iCloud וסמנו את הרובריקה של אנשי הקשר. 


4. מורידים ונהנים!
כמעט סיימנו, אל תדאגו. נישאר רק החלק האחרון באמת לטפל בו כשמתחילים להשתמש בטלפון חדש, האפליקציות. איך יכולנו לשכוח אותם? האפליקציות האהובות עלינו שבלעדיהם הטלפון שלנו שימושי כמו נוקיה 682  או צביקה פיק. כדי ללמוד איך להוריד את האפליקציות לטלפון אתה מוזמנים להיכנס למדריך להורדת אפליקציות וליהנות מהפלאפון החדש שלכם! 



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי