נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

בדרך לנתב"ג מזמינים חבילת גלישה לחו"ל

אנחנו בטוחים שתכננתם את החופשה המושלמת שלכם, אבל כדי שהיא תהיה באמת מושלמת ריכזנו עבורכם את כל הדברים החשובים שכדאי לבדוק לפני שאתם עולים למטוס ומעלים את הסלפי המיוחל. 

מערכת פלאפון | 25/06/18 | 13:45 | זמן קריאה: דקה

בדיקת דרכונים- כדאי שתבדקו אם הדרכונים שלכם בתוקף לחצי שנה לפחות כבר בשלב של הזמנת כרטיסי הטיסה, כדי להימנע מתשלום כפול על הארכת דרכון בנתב"ג. סגרתם את המזוודה? רגע, ודאוו שיש לכם עותקים של כרטיסי הטיסה, הקבלה של הזמנת המלון והדרכונים. מסודרים עד פה? יופי, אבל כדי שתהיו מסודרים לכל מקרה שלא יקרה, עדיף שתעשו ביטוח ותבטחו גם את החפצים החשובים שלכם כמו הפלאפון לדוגמא;)  אוקי מוכנים לצאת מהארץ? עדיין לא. בררו באיזה מטבע משתמשים ביעד אליו אתם נוסעים, מומלץ להמיר למטבע הרצוי מראש בארץ ולחסוך בלויות העמלה ביעד. 

אז המזוודה סגורה, המסמכים מוכנים הדרכונים בתוקף ואתם מוכנים לחופשה המושלמת...כמעט. חבילת חול כבר עשיתם? כדי ליהנות מחופשה מושלמת (וכדי שתוכלו לשתף בזמן אמת מהחופשה) בחרו את החבילה המושלמת עבורכם לפני הטיסה:

אם טסתם לסרי לנקה או קוסטה ריקה או שאתם סתם חובבי גלישה (באינטרנט כמובן), החבילה הזו בשבילכם: חבילה לגולשים אקסטרה 4GB לגלישה במדינות נבחרות.

אם אתם מתכננים טיסה קצרה יחסית ואתם אנשים שאוהבים לעדכן ולהתעדכן עם המשפחה והחברים גם כשאתם בחופשה ולא רוצים להפוך את האהבה הזו לקנס, זו החבילה המושלמת בשבילכם: חבילת הכל כלול - ממש כמו בקלאב מד והארטיקים, גם אנחנו ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לחופשה כדי לשמור על קשר וליהנות מחופשה מושלמת. החבילה מציעה 250 הודעות 250 דקות שיחה ו- 10GB גלישה וגם Facebook, Waze, Snapchat, Instagram, WhatsApp, Tripadvisor, Google Maps חופשי ללא הגבלה כדי שתוכלו לשתף את כולם בתמונות שלכם מבלי ללכת לאיבוד באמצע החומה הסינית.



אם אתם מאלה שמכורים לפלאפון שלהם, לא יכולים לפתוח את העיינים לפני שכבר עברתם על כל הסטוריז באינסטגרם, לא זוכרים אפילו את הדרך הביתה בלי ווייז ולא מסוגלים לעבור יום בלי לדבר עם כל החברים/המשפחה/ חייבים להיות זמינים לעבודה 7/24 זו החבילה בשבילכם! חבילה מושלמת פלוס עם 500 הודעות SMS ו-500 דקות שיחה יחד עם 20GB פלוס Facebook, Waze, Snapchat, Instagram, WhatsApp, Tripadvisor, Google Maps חופשי ללא הגבלה.
ועוד המון חבילות נוספות ומשתלמות מחכות לכם באתר של פלאפון.

אוקי, עכשיו אתם מוכנים- טיסה נעימה 😊

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי