נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

3 דברים חשובים לפני שקונים סמארטפון לילד

את השאלה השנויה במחלוקת מתי כדאי לקנות סמארטפון לילד כנראה לא נצליח לפתור עבורכם אבל לפחות אולי נוכל להסב את תשומת ליבכם לכמה דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם מקבלים החלטה. 

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 16:13 | זמן קריאה: דקה

1. הצורך בקניית סמארטפון הוא בעל משמעויות שונות, אם ברמה הבסיסית בכדי לשמור על קשר עם ילדיכם, ואם ברמה החברתית על מנת להתאים אותו לנורמה המקובלת בקבוצת חבריו. לשמחתנו או לא, רוב התקשורת כיום באופן כללי ואצל הדור הצעיר בפרט מתנהלת באמצעות הסמארטפונים - קבוצות וואטסאפ, אינסטגרם, סנאפצ'ט הם רק חלק מהשגרה היום יומית של הילדים והיווצרות הקשרים החברתיים הנרקמים ביניהם. ההחלטה היא בידכם כהורים, אך רצוי שתשקלו את כל המשמעויות של החלטה זו בעבור חיי החברה של ילדכם.

2. קיימים שיקולים נוספים, כלכליים וערכיים שמעלים את השאלה מדוע הילד צריך להסתובב עם סמארטפון? לאילו תכנים הוא יחשף? האם ברמה הערכית אתם רוצים שהילד שלכם יהיה בעל גישה זמינה ומיידית לאינטרנט? האם הוצאה זו היא לא הוצאה גבוהה לקנות לילדיכם סמארטפון למרות שהוא עלול להרוס אותו, להפיל אותו, לשבור מסך ותאונות כאלה ואחרות? 

3. דברו עם ילדיכם והבינו מניין מגיע הצורך של הילד או שלכם בסמארטפון. דברו עם הורים נוספים מקבוצת החברים של ילדיכם והסבירו לו את משמעות השימוש בסמראטפון, את הסיכונים והערכים החשובים לכם שישמרו במהלך השימוש וההגבלות אותן אתם מתנים את קניית המכשיר. התעדכנו עם ילדיכם בשימוש שלו בסמארטפון ואפילו בקשו להיות שותפים. הזכירו לו כי הסמארטפון הוא בעל ערך כלכלי וכי יש לשמור עליו מכל משמר. בדקו על פלאפונים שמיועדים לילדים ונוער, עדיף כאלו שמגיעים עם אחריות מקיפה וארוכה ואפילו עם תוכנה לבקרת הורים שתעזור לכם לוודא שאכן השימוש הוא בהתאם לציפותיכם ורצונכם שישאיר את הילד מרוצה ואתכם רגועים.

בפלאפון תוכלו למצוא סמארטפון מושלם ומוגן לילדים 


כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי