נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סמארטפון לילדים – יש חיה כזאת?

הילד לא הגיע אחרי בית הספר? כבר התקשרתם להורים של כל החברים ואתם מרגישים אובדי עצות? בדיוק ברגעים כאלה מבינים את חשיבות הפלאפונים לילדים. ריכזנו עבורכם את הפלאפונים המומלצים  ביותר לילדים שישאירו אתכם רגועים ואותם בקשר. 

מערכת פלאפון | 16/08/17 | 14:17 | זמן קריאה: 2 דקות

חוקרים רבים מנסים לענות על השאלה מהו הגיל הנכון לקנות לילדים פלאפון, אך כרגע הדעות חלוקות והממצאים אינם חד משמעיים. הדבר היחיד המוסכם בנושא זה הוא שכהורים אנו רוצים לדעת מה קורה עם הילדים שלנו. אספנו עבורכם את חמשת הסמארטפונים המומלצים לילדים, אלו שיענו על הצרכים שלהם ולא ירוקנו לכם את הארנק. כדי שכאשר תחליטו לקנות טלפון לילד שלכם תדעו מהו הטלפון הנכון עבורכם ועבורו

TEC - m526 טלפון בסיסי ליצירת קשר
אם כל מה שחשוב לכם הוא להיות בקשר עם הילד שלכם, המכשיר הזה יעשה את העבודה. ה - Tec אינו מורכב במיוחד, נוח לשימוש, פשוט ועונה על הצורך הבסיסי של לדבר עם הילד שלכם ולצלם תמונות באיכות בסיסית. המכשיר בעל  TFT 2.4 ומצלמה אחורית של 2 מגה פיקסל. זיכרון המכשיר הוא 50MB כולל אפשרות להרחבת זיכרון עד 32GB. מערכת ההפעלה של המכשיר היא JAVA הוותיקה והמוכרת.   

מחיר- 599 ₪ לחץ לרכישה




GINI S4 Pro - מעולה לילדים
מכשיר מסדרת GINI אותה השיקה רשת פלאפון עבור ילדים ובני נוער. המכשיר מגיע עם אחריות ל-5 שנים, פרט משמעותי כשמדובר על מכשיר לילדים שאצלם חיי המכשיר אוטומטית מתקצרים (תקלות, שברים). למכשיר מסך בגודל 5 אינץ, מעבד 4 ליבות 1.3GHz, זיכרון של 16 GB עד אפשרות להרחבה עד 64 GB, מצלמה פנימית של  5 MP , מצלמה אחורית של 8 MP ומערכת הפעלה Android 6.0. 

מחיר:  799 ₪ לחץ לרכישה




LG K -10 מותאם לקהל הצעיר
יצרנית קוראנית נוספת המציעה מכשיר מומלץ לקהל הצעיר היא חברת LG. כחלק מהסדרת ה-k שלה LG  משיקה את LGK 10. המכשיר בעל כפתורי שליטה בחלקו האחורי, מעוצב בטקסטורה דמוית קרבון שאמורה להגן מפני החלקה של המכשיר מהיד. המכשיר מצוייד במסך IPS 5.3 Inch . מצלמה קדמית עם 5MP ומצלמה אחורית עם 13 MP. מעבד 8 ליבות ועיצוב עדכני. בגלל האפשרות לצלם על ידי לחיצה בלחצן האחורי, המכשיר מתאים לכוכבי רשת וחובבי הסלפי. 

מחיר: 1099 ש"ח לחץ לרכישה


 


xiaomi redmi note 4 – תמורה למחיר
מדובר מכשיר בעל מסך בגודל 5.5 אינץ' באיכותב FullHD, בעל מעבד 8 ליבות ומצלמה אחורית איכותית ברזולוציה של 13MP המכשיר מגיע עם 3 ג'יגה בייט זיכרון פנימי ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, וזהו נתון קריטי כשאשר מדובר במכשיר לילדים שמצלמים הרבה וחווים חוויות ומשתמשים באופן תדיר באפליקציות כמו אינטסגרם, סנאפצ'ט ושאר ירקות. המכשיר עצמו תומך ב 2 סימים כך שניתן להחליף את אחד מהם בהרחבת זיכרון במידת הצורך. הממשק עצמו נוח לשימוש ומגיע עם אנדרואיד 6.0. 

מחיר: 1199 ₪ לחצו לרכישה



Galaxy A5 – סמארטפון ביניים מצויין  עם ניחוח פרמיום
לסמסונג יש מגוון גדול של מכשירי פרמיום, אך היא מאמינה במכשירי ביניים לקהל שונה. אחת מדובר במכשיר בעל מסך איכותי, מחיר סביר לכל הדעות, גוף אלומיניום ואיכות המצלמה כמו שסמסונג יודעת היא מעולה. מדובר במכשיר סמסונג שיכול להוות מתחרה ראוי לשאר המתחרים בשוק הסלולר ולכאלה שלא מוכנים להתפשר על איכות של חברת סלולר כמו סמסונג.  המצלמה בעלת 13 מגה פיקסל, והיא מספיק טובה בשביל בני נוער והשימוש התכוף בצילום בשלל האפליקציות בנוסף מצויד במצלמה הקדמית לטובת סלפי'ס משובחים כמובן ובעלת גימיקים שמדברים לבני נוער. הוא טוב למי שמחפש סמארטפון שאינו גדול מדי (גודל מסך: 5 אינץ') ויחד עם זאת מחפש את היוקרה של סמסונג לצד נוחות ומחיר משתלם. 
 
מחיר: 1749 ₪  לחצו לרכישה










 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי