נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

נפרדים מהשריטות – כל מה שחדש בעולם מגני המסך

עם השנים נחשפנו לדרכים יעילות יותר ופחות להגן על מסכינו, פה תוכלו לקרוא על היתרונות והחסרונות של המגנים הוותיקים והחדשים, ולבחור את זה שהמסך שלכם יכיר מקרוב.

מערכת פלאפון | 09/07/18 | 11:18 | זמן קריאה: 2 דקות

אין דבר מלחיץ יותר מהרגע בו הסמארטפון צונח לפתע אל הרצפה. במצב כזה נותר לנו להרים את המכשיר בחשש, להפוך אותו כלפי מעלה ולקוות לראות מסך תקין ושמיש. המסך הוא חלק רגיש במיוחד; כל מכה קטנה עלולה להסתיים בשריטה, וכל שבירה של המסך עשויה לגרור להוצאה כספית לא מבוטלת. 

פתרונות רבים הועלו לאורך השנים במטרה להגן על מסך המכשיר ועל הכיס שלנו. אבל מה יעיל יותר ומה פחות? בסעיפים הבאים תוכלו לקרוא על היתרונות והחסרונות של המגנים הוותיקים והחדשים, ולבחור את האחד שהמסך שלכם יכיר מקרוב. 

1. כיסויי נרתיק – כיסוי נרתיק מעניק למכשיר הגנה מכל הכיוונים. כל מה שנחוץ הוא פשוט להכניס לתוכו את הסמארטפון ולצאת לדרך. עבור מי שמחפש מגן דו צדדי במוצר אחד מדובר בפתרון מצוין, והכיסים שמשמשים לאחסון כרטיסי אשראי יכולים להפוך אותו גם לתחליף לארנק. ישנם סוגים רבים של כיסויי נרתיק, חלקם דקים ואחרים בעלי רמת קשיחות שעוזרת להגנה גם מפני נפילות של המכשיר מגובה.

לצד היתרונות הללו, בתור פריט שתפקידו להגן על המסך, כיסוי זה הוא המסורבל והכבד מבין כל אלה שיוזכרו בסעיפים הבאים. מענה לשיחות ללא אוזניות או אפילו צילום תמונה, יכולים להפוך לפחות נוחים מבעבר כשהפלאפון נמצא בתוכו. טרם הרכישה יש לוודא שהמכשיר שלכם מתאים לכיסוי בצורה טובה, משום שהוא עלול ללחוץ או לחסום גישה לכפתורי צד, לשקע האוזנייה והטעינה או לעינית המצלמה. 



2. מגני מסך דקים מפלסטיק – את המגנים הללו רובנו זוכרים מהתקופה בה עמלנו על הדבקתם וחששנו מפני היווצרות "בועות" בינם לבין המסך. מדובר בכיסויים זולים יותר מהחלופות האחרות, שאינם מוסיפים למשקל המכשיר ולא מסרבלים את השימוש בו. מצד שני, יכולת ההגנה שלהם היא מוגבלת. הם יכולים להגן מפני שריטות קלות, אך לא מפני שברים או פגיעות מורכבות. 

מגני מסך מסוג זה נחלקים לרוב למגנים מבריקים ולמגני מט. המבריקים פחות נעימים למגע וכל טביעת אצבע משתקפת בהם, אולם התמונה שעל גבי המסך מוצגת בצורה ברורה. מגני המט  לעומת זאת מדמים תחושה של מסך נטול מגן, אך עלולים לעוות מעט את התמונה שנגלית אלינו.

3. מגני זכוכית – מגני הזכוכית הקשיחים קלים להתקנה, ואין צורך לחשוש מ"בועות" בעת  הדבקתם. הם מגיעים בדרגות עובי שונות, אינם פוגעים בתצוגת המסך ומגנים עליו מפני שריטות. מדובר בדור חדש יותר של מגנים, שמיועדים להגנה לא רק מפני שריטה שטחית אלא גם מפני שברים. עם זאת, במקרים של נפילת מכשיר, המגן עלול להפוך לפתרון חד פעמי. זאת, משום שלאחר ספיגת החבלה הוא יכול להיהרס, ואז יש צורך להחליף אותו במגן חדש. 



4. מגני זכוכית נוזליים – מגן המסך הנוזלי מבוסס על טכנולוגיית "ננו ליקוויד" וכולל שכבת נוזל זכוכית דקה וגמישה, בעלת יכולות לספוג מכות חזקות מבלי להינזק בעצמה. החומר ממנו הוא עשוי נחשב גם לאנטיבקטריאלי, שדוחה לכלוך ונוזל מכל סוג. יכולת זו מעניקה לו את האפשרות להישאר לא רק שלם אלא גם נקי ונעים למגע. לבסוף, מגן המסך הנוזלי עמיד מאוד לחום ויכול לשרוד בטמפרטורות גבוהות, מה שיעזור במניעת חימום יתר של הסמארטפון שלכם.

5. מגני סיליקון – הסיליקון הוא חומר גמיש וקל, אך גם חזק מאוד. שילוב המאפיינים הללו במגן אחד מאפשרים לו לשמור על הסמארטפון מפני שריטות וחבלות, ביעילות וללא סירבול וכובד של מגני מסך עבים. להבדיל ממגן זכוכית הוא אינו שביר, מה שהופך אותו יעיל במיוחד לאורך זמן ולא רק באופן חד פעמי. כמו כן, מגן סיליקון מתאים גם לסמארטפונים החדישים שקיימים כיום בשוק, בעלי המסך הקעור. מסכים שאינם ישרים מהווים מכשול בעבור חלק מהמגנים, אך הסיליקון הגמיש יכול להיצמד גם אליהם ביעילות רבה. 

התאמת המגן למכשיר

מגן המסך צריך להתאים למכשיר באופן מלא, כדי לספק לו הגנה מקיפה מפני פגיעות. לפיכך, חשוב שלא לרכוש מגן מבלי לוודא שהוא אכן מתאים למכשירכם. בפלאפון מוצע עבורכם שירות הדפסה במקום של מגן סיליקון מותאם למכשיר, שיעזור לכם להגן עליו לאורך זמן. במקום לספור לאחור עד השריטה הבאה, אתם מוזמנים להתקדם להגנה המושלמת לסמארטפון שלכם בנקודות השירות שלנו ללא המתנה בהזמנת תור.

 
תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי