נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

8 פיצ'רים מגניבים במיוחד שלא הכרתם באייפון שלכם

הוא מלווה אתכם לכל מקום, אבל עד כמה אתם מכירים אותו באמת? האייפון שלכם יכול לעשות מגוון פעולות מגניבות שאולי עוד לא ניסיתם, ואלה העיקריות שאתם חייבים להכיר כבר עכשיו

מערכת פלאפון | 25/04/22 | 11:54 | זמן קריאה: 2 דקות
 
אנחנו כבר מזמן לא משתמשים באייפון רק למטרות שיחה או התכתבות, ולמעשה חוששים לצאת בלעדיו מהבית אפילו לרגע. ובכל זאת, ישנם עדיין לא מעט פיצ'רים סודיים ושווים – שמשתמשים רבים פשוט לא מכירים. אספנו עבורכם כמה מהבולטים שבהם, מוכנים לנסות?
 
1. הפכו את עצמכם לאימוג'י!
רוצים להפוך את הפנים שלכם לאימוג'י מגניב? בואו לעשות את זה בקלות! נכנסים אל ה"הודעות" במכשיר, פותחים הודעה חדשה ולוחצים על המצלמה. בוחרים באייקון האפקטים המיוחדים מצד שמאל וממשיכים ל-Memoji. עוברים בין כל האפשרויות, לוחצים על האיקס, מצלמים תמונה והיא נשמרת לכם בגלריה. לסרטון לחצו כאן
 
2. צרו גישה מהירה לכל מה שחשוב לכם – גם במכשיר נעול
את האפשרות להפעיל מצלמה או להשתמש בפנס כשהאייפון נעול, רובכם ודאי מכירים. אבל מה לגבי אפשרויות נוספות? עכשיו אתם יכולים להציג אותן בהתאמה אישית. היכנסו ל"הגדרות" ומשם ל-Face ID, עברו ל"אפשר גישה כאשר המכשיר נעול", ובחרו באפשרויות שתרצו להציג על המסך.

גישה לאייפון גם שהמכשיר נעול
 
3. הפסיקו את הסחות הדעת
ה-Fomo הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום של בעלי אייפונים. אבל מה קורה כשאנחנו צריכים להתרכז במשימה מסוימת, החל ממצגת בעבודה ועד לאימון בחדר הכושר, ועדיין לא יכולים להרשות לעצמנו להתנתק לגמרי? עם האפשרות להגדיר פרופילים מסוימים ולהתאים אותם באופן אישי לצרכים שלכם, תוכלו לסנן התראות ביעילות ולהודיע לאחרים כשאתם לא זמינים. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר פרופילים כמו "עבודה", "נהיגה", "שינה" או כל שם ומטרה אחרת.
 
תפריט ה"ריכוז" מחכה לכם תחת תפריטי ההגדרות הראשיים של אפל, והוא כולל אפשרות להגדיר פרופילים למצבי ריכוז, להפעיל אותם לזמן מסוים, לשתף אותם עם מכשירי אפל נוספים שיש לכם, וליצור התראות אוטומטיות שיישלחו למי שצריך.
 
4. צרפו קבצים לאירועים חשובים
לוח השנה בסמארטפון הפך כבר מזמן לתחליף ליומן שלנו. אבל לעתים, אנחנו צריכים הסבר מפורט יותר מזה שניתן להזין בו. אם יש לכם מצגת, מסמך או הזמנה לחתונה – תוכלו להוסיף אותם אל האירוע שאתם יוצרים. הוסיפו את האירוע, גללו למטה ולחצו על "הוסף קובץ מצורף". עכשיו כבר לא יתפסו אתכם לא מוכנים!
 
5. נקו במהירות את ה-iMessage
למחוק הודעה אחר הודעה רק כדי לעשות קצת "סדר פסח"? אין שום צורך. היכנסו אל ההודעות, לחצו על המסך באמצעות שתי אצבעות וגללו אותו למטה כדי לבחור את ההודעות הרלוונטיות. בשלב הבא, תוכלו לבחור אם תרצו לסמן אותן, למחוק אותן וכדומה.

סדר מהיר בהודעות האייפון
 
6. הגבילו את האפשרות לגלול בתמונות שלכם
גם אתם נלחצים כשחברים מתחילים לצפות בתמונות במכשיר שלכם? הגיע הזמן לשים לזה סוף. מעכשיו תוכלו לאפשר להם לצפות בתמונה מסוימת על מסך הסמארטפון, ולנעול את האפשרות לגלול לתמונות אחרות. ככה זה עובד – נכנסים להגדרות ועוברים ל"נגישות". במסך ה"נגישות" עוברים ל"גישה מודרכת" ומפעילים את האפשרויות של "גישה מודרכת" ו"קיצור דרך למאפייני נגישות". עומדים לתת למישהו את הטלפון? לחצו שלוש לחיצות על כפתור הכיבוי. בתפריט שייפתח, הורידו את הסימון מ"נגיעה", וזה הכול! לסרטון לחצו כאן
 
7. צרו רטט שונה לכל איש קשר
הפיצ'ר הזה ממש לא חדש, אבל משתמשים רבים מדי עדיין לא מכירים אותו. רוצים לדעת מי מתקשר אליכם גם כשהנייד על מצב רטט, בלי להוציא אותו מהכיס? צרו למתקשרים העיקריים שלכם סוגי רטט אישיים, ותוכלו לקבל את המידע בקלות. ב"ספר הטלפונים" עברו אל איש הקשר שתרצו ליצור עבורו רטט אישי. הקישו על "עריכה" ובחרו ב"רטט". במסך הבא גשו אל "יצירת רטט חדש" ובחרו באפשרות הרצויה לכם.
 
8. סרקו טקסטים בעזרת המצלמה
האפשרות הזו זמינה כרגע באנגלית, אבל היא עדיין שימושית מאוד. היא מאפשרת לכם לצלם כל טקסט שתרצו, החל מסיכום במחברת ועד לשלט ברחוב, ועל ידי לחיצה ארוכה על הטקסט – לקבל אפשרות להעתיק, לתרגם או לשתף את המילים. שימושי במיוחד לסטודנטים ולכל מי שאוהב לקרוא.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי