נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

אפליקציות בריאות: 5 אפליקציות שיעזרו לכם לשמור על הבריאות 

במקום לטבוע בים האפשרויות, אספנו עבורכם את חמשת האפליקציות הטובות והאמינות ביותר שיעזרו לכם לשמור על המצב הבריאותי, רפואי, והשקט הנפשי, לנהל אורח חיים בריא יותר.

מערכת פלאפון | 09/03/20 | 16:58 | זמן קריאה: דקה

לכולנו יש לפחות כמה אפליקציות שאנחנו משתמשים בהן באופן יומיומי, החל מאפליקציית הניווט ועד לאפליקציה של הפייסבוק או האינסטגרם. ועם זאת, לצד האפליקציות הפופולריות הללו, קיימות גם אפליקציות רבות שנועדו לענות על צרכים נוספים שלנו – בהם הצורך להישאר בריאים. אם עד היום האפליקציה של קופת החולים הייתה היחידה שענתה על הצורך הזה, הגיע הזמן שתכירו גם כמה אפליקציות נוספות שיתרמו לבריאותכם. המשותף לכולן הוא שניתן להשתמש בהן מכל מקום, אפילו בלי לצאת מהבית. 

WebMD (לאנדרואיד, לאייפון)

אם להודות באמת, הדבר הראשון שרובנו עושים כשאנחנו מרגישים לא במיטבנו, הוא "לגגל" את התסמינים ולהיבהל. למרות שריבוי התוצאות גורם בעיקר לבלבול ולדאגה, בכל זאת קשה לנו לוותר על התחנה הזו טרם ביקור אצל רופא. האפליקציה של WebMD, אתר המרכז מידע רפואי מעודכן, מאפשרת לעשות קצת סדר רגע לפני הביקור אצל הרופא. לצד עיון בכתבות הרפואיות, האפליקציה מאפשרת להזין פרטים כמו גיל, מין ותסמינים מהם אתם סובלים, ומציגה רשימה של מצבים שיכולים להתאים להם. למרות שלא מדובר כאמור בתחליף לייעוץ רפואי מסודר, היא יכולה לעזור למי שחשוב לו להישאר עם אצבע על הדופק. 



Medisafe (לאנדרואיד, לאייפון)

אתם נוטלים מספר תרופות במקביל ורוצים לעשות קצת סדר? Medisafe תעזור לכם להיות בטוחים שלא שכחתם אף כדור. האפליקציה מאפשרת לשמור את שמות התרופות שאתם נוטלים, את הוראות הנטילה שלהן ואת המינון הדרוש, וכמובן גם להגדיר תזכורת שתעזור לכם להוריד דאגה אחת מהראש. בנוסף, תוכלו גם להגדיר תזכורת לחידוש המרשם, תזכורת לתור הבא אצל הרופא ועוד. 

Seven Minute Workout (לאנדרואיד, לאייפון)
כולנו יודעים שהדרך לגוף בריא מתחילה בשמירה על כושר, וגם היינו מתאמנים בכיף, באמת. פשוט אין לנו זמן להכניס אימון ארוך בלו"ז העמוס. אם גם אתם שותפים לבעיה הזו, תשמחו לדעת (ובעצם אולי קצת פחות), שהאפליקציה הבאה תעזור לכם להתגבר על מכשול הזמן. תמצאו בה סטים שונים של אימונים קצרים בני שבע דקות בלבד, שיגרמו לכם להתחיל לזוז גם בימים מאתגרים במיוחד. לאימונים מהנים, קצרים ואפקטיביים אפילו מהסלון! 



Rumble (לאנדרואיד, לאייפון)
ואם אתם שואפים ללכת יותר ברגל אבל עדיין זקוקים למוטיבציה, זו האפליקציה שאתם צריכים להתקין לפני היציאה מהבית. Rumble היא אפליקציה ישראלית שסופרת את הצעדים היומיים שלכם, אבל להבדיל מאפליקציות אחרות היא גם מתגמלת אתכם ב"מטבעות בריאות" בהתאם למספר הצעדים. את המטבעות שאספתם תוכלו להמיר להטבות והנחות במגוון אטרקציות, מסעדות ובתי עסק, כך שייתכן שתמצאו את עצמכם סופרים באמצעותה גם את הצעדים מהסלון למטבח.

My Medi (לאנדרואיד, לאייפון)
כולנו מכירים את הקשר ההדוק בין הגוף לנפש, ואת העובדה שהצטברות מתחים עלולה להשפיע לרעה גם על הבריאות הפיזית. אם אתם מתקשים לישון טוב בלילה ומרגישים שהסטרס היומיומי מלווה אתכם לכל מקום, לא כדאי להזניח את הנושא. אפליקציית My Medi הישראלית שמה לעצמה למטרה לעזור למשתמשים בה לשחרר מתחים, להתפקס על המטרות שלהם ולהרגיש טוב יותר, על ידי האזנה למגוון מדיטציות בעברית. כמה מהמדיטציות פתוחות ללא צורך בהרשמה, ואחרות מצריכות רישום. יתרון נוסף שלה הוא שלצד המדיטציות למבוגרים, תוכלו למצוא גם קטגוריה שלמה של מדיטציות שמתאימות גם לילדים.

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי