נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

משקפי Oculus Quest 2: מתחברים למציאות כמו שלא הכרתם אותה

לבקר ביעדים חדשים, לבלות בהופעות ואפילו להשתתף בישיבות משרדיות – בלי לצאת מהבית. הדור החדש של משקפי המציאות המדומה משנה את עולם הגיימינג, אבל לא רק. זה כל מה שאתם חייבים לדעת עליהם

מערכת פלאפון | 24/01/22 | 15:39 | זמן קריאה: 2 דקות

ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות משפיעות על כל אספקט של היומיום שלנו, מחיי הפנאי ועד לזמן העבודה. אל חלקן כבר הספקנו להתרגל, אבל אחרות עדיין לא מפסיקות להפתיע. משקפי המציאות המדומה הם ללא ספק בין הדוגמאות הבולטות של התקופה, ונראה שהשפעתם רק התחדדה מאז משבר הקורונה. כשהמחשבה על טיסה ליעד אקזוטי נשמעת רחוקה במיוחד ואפילו ישיבות צוות לא תמיד מתאפשרות לביצוע – שלל ההזדמנויות שמציעים משקפי VR יוצרות מהפכה אמיתית.
 
בידור, משחקים והגעה לעבודה, בלי מגבלות של זמן ומקום

עולם המציאות הרבודה מתעצב ומתפתח מזה למעלה מעשור, ועם הזמן – הודות לטכנולוגיות חדשות, נגישות וירידה במחירים – הוא הופך לפתרון מנצח עבור מגוון רחב של משתמשים. כך שאם בעבר המחשבה על יקום וירטואלי מקביל נשמעה כמעט בלתי אפשרית, כיום זה כבר לחלוטין לא המצב. בדיוק בגלל זה, הדור החדש של משקפי ה-VR פונה לא רק לגיימרים.
 
הרכבת המשקפיים מאפשרת למשתמשים ליהנות ממשחקים בצורה חדשה לגמרי, אבל במקביל גם מטיולים, הופעות, אינטראקציות חברתיות ופעילויות יומיומיות במשרד. החל מביקור בתערוכה חדשה שמתקיימת בחו"ל, דרך התנסות וירטואלית במוצרים טרם רכישתם ועד להדמיות של טיולים בלוקיישנים מרהיבים בחיק הטבע. במילים אחרות, המשקפיים הם כרטיס הכניסה שלכם לעולם וירטואלי חדש, שמאפשר התנסות פעילה בכל מה שנמצא בו. ואם זה נשמע כמו חוויה פורצת דרך, חכו שתנסו את ה-Oculus Quest 2.

משקפי מציאות מדומה VR

 
ברוכים הבאים ל-Metaverse

משקפי המציאות המדומה Oculus Quest 2 הם המשקפיים החדשים מבית פייסבוק ו"שער" הכניסה שלכם ליקום וירטואלי של משחק וצפייה אלחוטית. מדובר במשקפיים נטולי כבלים שמאפשרים תנועה מלאה במרחב, הכוללים בקרי טאץ' בעזרתם ניתן לתקשר עם כל מה שקורה סביבכם. פשוט מרכיבים אותם ויכולים להתחיל ליהנות ממשחקים, מופעים, סרטים, פגישות עבודה, מפגשים עם חברים ואינספור חוויות נוספות שכבר מחכות לכם ב-Metaverse.
 
מה זה בעצם אומר? Metaverse הוא יקום וירטואלי מקביל, שמתבסס על טכנולוגיה של מציאות רבודה. כל משתתף ב-Metaverse הוא בעל דמות וירטואלית (אווטאר) משלו – באמצעותה הוא יכול לבצע מגוון פעולות יחד עם אנשים אחרים שמרכיבים גם הם את משקפי ה-VR. מה שאומר שבמקום לשבת בפקקים כדי להגיע למשרד, תוכלו לעבור אל חדר ישיבות וירטואלי ולנהל בו את הישיבה יחד עם שאר הצוות. ללא אילוצים של מרחק או אתגרים נוספים. רוצים לבלות בחו"ל בלי לעבור בנתב"ג? עם משקפי ה-Oculus החדשים תוכלו לעמוד בשורה הראשונה בהופעות המובילות או לצאת לטיולים בחיק הטבע. ומאחר שלצורך השימוש במשקפיים נדרש חשבון פייסבוק, גם המפגשים עם חברים ב-VR הופכים להרבה יותר נוחים וקלים.
 
איך יוצאים לדרך?

אופן ההתקנה של המשקפיים מהיר ויעיל במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להיות במקום בעל גישה לאינטרנט אלחוטי, ולהפעיל את אפליקציית Oculus הזמינה להורדה בחינם. השלימו את התהליך על ידי הגדרת המכשיר והתחברות אל חשבון הפייסבוק שלכם, ואתם מוכנים להתחיל! תוכלו ליהנות ממגוון משחקים ויישומים חדשים שזמינים בספריית התוכן הענקית של Quest, ולקחת חלק בחוויית שימוש כמו שטרם הכרתם.
 
המשקפיים כוללים קצב ריענון תצוגה של 90Hz בכל עדשה, עבור צפייה באיכות גבוהה במיוחד; 4 מצלמות להצגה וסריקה מהירה של המרחב; ותצוגת פרימיום מדהימה הכוללת 50% יותר פיקסלים בהשוואה למשקפי ה-Oculus מהדור הקודם. בקרי ה-Oculus Touch יעבירו את התנועות שלכם ישירות ל-VR דרך פקדים אינטואיטיביים, כדי שתוכלו לשלוט באופן אולטימטיבי בכל מה שמתרחש. המשקפיים מגיעים עם ספייסר שנועד להעניק שימוש נוח גם למרכיבי משקפי ראייה, ומאפשרים עד 3 שעות פעילות ללא צורך בטעינה. 
 
מוכנים להכיר את כל האפשרויות של ה-Metaverse? עם פלאפון אתם יכולים לקבל את ה-Oculus Quest 2 ישירות עד הבית. עם אחריות לשנה, פריסת תשלומים נוחה ומשלוח ללא עלות. פשוט מזמינים בקלות בחנות פלאפון, ומצטרפים אל היקום הווירטואלי שמשנה את חוקי המשחק.


משקפי מציאות מדומה VR

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי