נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

לא רק בטן-גב: 9 המלצות שיעשו לכם את הטיול הבא במצרים וסיני

ישראלים רבים נוסעים לחופי דהב, נואיבה או שארם א-שייח כדי להירגע ולנוח, אבל אנחנו מצאנו עוד כמה אטרקציות בסביבה שתרצו להכיר מקרוב

מערכת פלאפון | 11/07/22 | 11:58 | זמן קריאה: 2 דקות
 
חופים מרהיבים, חולות זהובים, שקט ושלווה, הם רק חלק מהסיבות שגורמות לתיירים להדרים אל מצרים וסיני. אם גם אתם מתכננים לקחת פסק זמן מהשגרה, זו הכתבה שתרצו לשמור במועדפים. "ארזנו" עבורכם כמה רעיונות לפעילויות מהנות שלא תרצו לוותר עליהן, לצד טיפים שישדרגו לכם את החופשה.
 
1. טיול בוואדי חוויט
חופי נואיבה הם ללא ספק בין הנקודות האהובות ביותר על תיירים ישראלים, ובצדק. מדובר בלוקיישן המושלם למי שרוצה לשבת על החוף, ליהנות משקיעות מרהיבות ולנוח מהיומיום. אם תעדיפו לשלב בחופשה שלכם גם טיול רגוע באזור, ואדי חוויט הוא הבחירה המובילה שלנו – מסלול הליכה שליו ויפיפה שממש לא מיועד רק למטיבי לכת.   
 
2. נסיעה אל קניון הצבעים
המלצה נוספת למי שנמצא בנואיבה היא לשכור רכב שטח ולצאת למסלול נסיעה מדברי בדרך להיכרות עם קניון הצבעים. הנסיעה קצרה, המסלול נגיש ונוח והמראה שיתגלה אליכם שווה כל רגע. 
 
3. ביקור במסעדה בטיילת המלונות של שארם א-שייח
גם מי שלא בחר במלון שממוקם בסביבת הטיילת, עדיין יכול להגיע אליה כדי לשבת במסעדה, ליהנות מבית קפה טוב ולצאת עם כמה מזכרות מעולות.

טיילת שארם א-שייח
 
4. צלילה בדהב
דהב והכפרים שסובבים אותה מציעים מבחר רחב של אטרקציות לתיירים, בדגש על אתרי צלילה מרהיבים ובהמשך לכך גם מרכזי צלילה מצוינים. ללא קשר לרמת הצלילה שלכם ולהיכרות עם המים העמוקים, תוכלו למצוא בה את האטרקציה המתאימה עבורכם – בין אם מדובר ביציאה לצלילת היכרות בליווי מדריך, או להשתתפות בקורסי צלילה לצורך קבלת תעודה.  בין אתרי הצלילה המפורסמים ביותר אפשר להזכיר את חוף גן הצלופחים, הבלו הול והקניון. במילים אחרות, תרצו לחזור לכאן יותר מפעם אחת.
 
5. גלישה בלגונה הכחולה
אם אתם נוסעים לסיני במטרה להתבודד ולהתחבר באמת אל הטבע, ה-Blue Lagoon שממוקמת כרבע שעה נסיעה מדהב היא הבחירה המדויקת ביותר עבורכם. מעבר לחוף עוצר נשימה ומים כחולים, מדובר בלוקיישן מעולה לגלישה שפשוט אסור לפספס. 
 
6. קפיצה אל פארק המים Aqua Blu Sharm
למרות שמדובר בפארק מים שממוקם במתחם של בית מלון, הכניסה אליו מוצעת בתשלום גם למבקרים שאינם לנים במקום. הביקור בפארק מומלץ למשפחות ויאפשר לכם ליהנות ממגוון מגלשות, בריכות שחייה ואטרקציות שמתאימות למבוגרים ולילדים. 

7. תצפתו על הפירמידות בגיזה
כשמדובר באתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מפלאי העולם העתיק, נדמה שלא צריך להרחיב יתר על המידה. עשרות הפירמידות ששרדו עד לתקופתנו, לצד פסל הספינקס המפורסם, הם מראה מרהיב שקשה שלא להשתאות מולו. כך שאם יש לכם אפשרות לראות אותן מקרוב, מדובר בהזדמנות שתרצו לנצל.

פרמידות
 
8. סעו בטוקטוק ברחבי קהיר
את חוויית הנסיעה בטוקטוק מטיילים ישראלים מכירים מיעדים אחרים, אבל אפשר לחזור אליה גם בקהיר – כדי לעבור בין האתרים השונים בעיר המיוחדת הזו בקלות ובעלות משתלמת.
 
9. צאו לשיט מאורגן על הנילוס
התעייפתם משיטוטים רגליים ואתם רוצים לנוח? שיט הוא דרך נוספת לחקור את קהיר מזווית שונה, שמוצעת באמצעות מספר חברות המשיטות סיורים מאורגנים בשעות שונות של היום. 
 
טיולים מספקים הזדמנות מצוינת להתנתק לרגע מהשגרה, אבל במקביל חשוב לנו להישאר בקשר עם החברים והמשפחה בארץ. כדי שתוכלו לגלוש ולדבר בנייד גם ממצרים, כדאי שתהיה לכם חבילת חו"ל משתלמת.
מזל שעם חבילת מצרים של פלאפון, אתם מסודרים! מצטרפים, ונשארים מחוברים לכל מי שאתם רוצים.
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי