נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

טיפים לצילום באינסטגרם

אתם יוצאים למסעדה, ורואים בשולחן לידכם מישהי שבדיוק קיבלה את המנה שהיא הזמינה, אבל במקום להתחיל לאכול היא עוצרת הכל – עולה על הכיסא, ומתחילה לצלם? כנראה שהיא הולכת להעלות את זה לאינסטגרם.

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 14:19 | זמן קריאה: 2 דקות

רק למקרה שאתם חיים בקוקוס ואתם לא יודעים מה זה האינסטוש הזה – אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף התמונות הגדולה בעולם, והיא מונה מעל 700 מליון משתמשים. אם גם אתם רוצים להפוך לאושיות אינסטגרם עם חשבון מלוטש ואלפי עוקבים, הצעד הראשון הוא לדעת איך לצלם טוב. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה הזו:

1. תאורה זה כל הסיפור
הסוד לתמונה טובה טמון בתאורה טובה: הפריטים בתמונה יהיו חדים יותר, הצבעים עשירים יותר – ובאופן כללי תעביר את מה שרואים בצורה הכי קרובה למציאות. 
התאורה הטובה ביותר היא תאורה טבעית, כך שאם אתם יכולים להתמקם ליד חלון זו האופציה הטובה ביותר, ואם אתם מצלמים בחוץ ודאו שאתם לא תחת שמש ישירה שתגרום להופעה של צללים קשים. 

2. התאמה לפורמט
אינסטגרם מציג לנו את התמונות בפורמט ריבועי. נכון, אפשר גם להעלות תמונות מלבניות, אבל קחו בחשבון שמי שייכנס אליכם לפיד יראה את התמונה מעט חתוכה, ורק כשייכנסו אליה יראו אותה כמלבן. קחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את הפריים: אם יש פריטים חשובים בתמונה שימו לב שהם לא צמודים לשוליים ונחתכים.

3. דעו את ה - FLAT LAY
אם נתקלתם בשלל תמונות המצולמות מלמעלה ולא הבנתם מה הקטע אז תנו לנו להסביר לכם: FLAT LAY הוא השם לז'אנר הצילום הזה, שמצולם מלמעלה ומראה שלל קומפוזיציות מורכבות ופחות של מגוון פריטים – וסופר פופולרי באינסטגרם! אתם לא חייבים להיות סטייליסטים כדי לדעת לעשות את זה, מספיק לסדר כמה פריטים יפה על השולחן, אבל שילוב של תמונות מסוג כזה מאוד אהובות באינסטגרם ויעזרו לכם להתרומם. 

טיפים לצילום באינסטגרם

4. פילטר, מישהו?
רוצים לערוך את התמונה שלכם? אתם יכולים להיעזר באפליקציות חיצוניות, אבל גם אפשרויות העריכה של האינסטגרם יכולות לספק את העבודה, והן הולכות ומתרחבות מפעם לפעם. אם אתם רוצים לערוך את התמונה ועדיין לא להעלות אותה, פשוט העבירו את הטלפון למצב טיסה שניה לפני שאתם לוחצים על כפתור ההעלאה. כך התמונה תישמר בטלפון (בהנחה שהגדרתם כך בהגדרות) – אבל לא תעלה לאינסטגרם. 



5. תהנו!
אינסטגרם זה מקום להשראה, לתמונות יפות, ובעיקר לכיף. שיטוט בין ההאשטגים השונים יחשוף בפניכם אינספור משתמשים ותמונות יפהפיות. תזכרו את זה, ואל תקחו אותו יותר מידיי ברצינות, אחרת מה עשינו בזה? 
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי