נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הרבה יותר מסמארטפון: כל ההפתעות שמחכות לנו בדגמי Galaxy Note 10

Galaxy Note 10 - הכירו את הדגם החדש ממשפחת הפאבלטים של סמסונג, המספקים חווית משתמש חדשה, הכוללת בתוכה עט חכם - למפרט טכני ופרטים נוספים

מערכת פלאפון | 08/08/19 | 15:56 | זמן קריאה: 2 דקות

בדומה לכל אירוע חשיפה מבית סמסונג שנועד להציג מכשיר דגל חדש, גם ההצגה של שני דגמי Note 10 עוררה לא מעט עניין בחודשים האחרונים – החל מהשערות וניחושים ועד לתמונות מסקרנות שהסתובבו ברשת. אחרי ההיכרות עם מכשירי ה-Galaxy S10 ועם יציאתן של סדרות הביניים, אין ספק שהגיע הזמן להכיר גם את דגמי ה-Note הבאים. רגע אחרי ההשקה שנערכה אתמול, זה מה שאתם חייבים לדעת עליהם.
 
הכירו את ה-Note 10

ה- Galaxy Note 10 וה- +Galaxy Note 10 הם הדגמים החדשים ממשפחת הפאבלטים של סמסונג, שמיועדים לספק חוויה ניידת הדומה לזו של מחשב, קונסולת משחק, אולפן סרטים ועט חכם – במכשיר אחד. מאחר שמדובר בשני דגמים בגדלים שונים, תוכלו לראשונה לבחור Note בגודל המתאים לכם ביותר. מה צפוי להתחדש בהם, אילו תכונות הולכות להישאר ומה הופך אותם להרבה יותר ממכשיר הסלולר הבא שלכם?



מפרט טכני – מה מצפה למשתמשים?

דגם ה- Galaxy Note 10 יגיע עם רכיב אחסון בנפח של 256GB וסוללה עם קיבולת 3,500mAh שתומכת בטעינה מהירה במיוחד ואמורה לספק שעות ארוכות של שימוש גם למשתמשים "כבדים". דגם ה- +Galaxy Note 10 יגיע עם רכיב אחסון בנפח של 256GB או 512GB וקיבלות סוללה של 4,300mAh. השניים גם תומכים בטעינה אלחוטית שיתופית מהירה, כך שהם יכולים לטעון מכשירים נוספים על גבם כאשר האופציה הזו מופעלת. מדובר באפשרות שמסייעת לטעון מכשירים אחרים או אפילו אוזניות אלחוטיות. 

המסכים: היכונו לחוויה גדולה ופורצת דרך

גודל המסך הוא ללא ספק אחת מהסיבות העיקריות שמושכות את העין כשמדובר בדגמי Note. ה-Note 10 יגיע עם מסך ענק בגודל 6.3 אינץ', ואילו "אחיו הגדול" מדגם הפרימיום יתגאה במסך גדול עוד יותר של 6.8 אינץ'. שני המכשירים צפויים לספק חוויית צפייה עוצרת נשימה באמצעות מסכי Dynamic Amoled, עם יחס תצוגה גבוה של 19:9 ואחוז תצוגה מרשים של 94.2% – הגבוה ביותר עד היום. בזכות תמיכה ב-+HDR 10 שמעשיר וממטב את הצבעים, מדובר בבחירה המושלמת עבור צפייה בסרטים, משחקים או כל שימוש יומיומי אחר. 


 
מערך הצילום: חוויית הצילום שחיכיתם לה

Galaxy Note 10 ו- +Galaxy Note 10 כוללים כל מה שמצלמה יכולה להציע, החל מעדשה בעלת צמצם כפול ועד למצלמה אולטרה רחבה, ואפילו ממטב סצנות – שמזהה את האובייקטים המצולמים ומבצע אופטימיזציה ברמות החשיפה, הניגוד ועוד, כדי לאפשר לכם לקבל את התמונה האיכותית ביותר ללא מאמץ. בזכות מיקוד חי חדשני תוכלו גם לצלם תמונות או וידאו בשילוב אפקטים אומנותיים, ולהיעזר במבחר הכלים המקצועיים שנכללים במכשירים על מנת לערוך ולשתף של התוצרים ברשתות החברתיות.

את מצלמת הסלפי, שמגיעה עם חיישן פיקסל כפול שמאפשר צילום מהיר ואיכותי, תמצאו בתוך חור הנמצא בחלקה העליון המרכזי של התצוגה הקדמית. מדובר במיקום חדש המיועד למנוע עיוותים בצילום בשני הדגמים. בגבו של ה-Note 10 ממוקם מערך צילום משולש, עם שלושה חיישני צילום, ואילו ה- +Galaxy Note 10 כולל תוספת של מצלמה רביעית. ככלל, הצלמים החובבים ישמחו לגלות מערך צילום מתקדם ומשופר הן במצלמת הסלפי שתומכת בווידאו באיכות 4K ב-30 פריימים לשנייה, והן ביתר המצלמות שתומכות בצילום וידאו באיכות 4K ב-60 פריימים לשנייה. זאת כמובן בנוסף לתכונות הצילום המוכרות, שמאפשרות לצלם תמונות איכותיות גם בתנאי יום וגם בתנאי לילה.

ועוד כמה פיצ'רים שמשדרגים כל שימוש

אי אפשר שלא להזכיר את עט הסטיילוס S-Pen, העט הנשלף בעל הטעינה האלחוטית שזוכה הפעם ליכולות מתקדמות במיוחד. בין היתרונות הבולטים שלו תוכלו ליהנות מזמן תגובה מהיר יותר ומבלוטות' מובנה המשמש כשלט רחוק, ולראשונה כולל גם מחוות אינטואיטיביות שמאפשרות לצלם תמונות ולהעביר מצגות ותוכן. בנוסף, שני הדגמים מגיעים גם עם סורק טביעות אצבע Ultasonic שממוקם מתחת למסך, מערכת זיהוי פנים ויתרונות נוספים שבסמסונג שמים עליהם דגש גם ביתר המכשירים שלהם. מבחינת הצבע, המכשירים יגיעו בצבעים שחור, לבן ו-Glow. 




מעוניינים במכשיר שיעניק לכם הרבה יותר?

בפלאפון אנחנו כבר מוכנים להשקה הקרובה, ומזמינים אתכם ליהנות ממש בקרוב ובאופן בלעדי מדגמי Galaxy Note 10 ו- +Galaxy Note 10 מהירים יותר, בטכנולוגיית 4X4 ועם 5 שנות אחריות. רוצים ליהנות מהנוט שלכם לפני כולם? הירשמו עכשיו ותוכלו לקבל אוזניות מבית AKG בשווי 700 ₪, שיוענקו במתנה לרוכשים הראשונים.  

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי