נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

המשודרג, המתקדם והמקסימלי: הכירו את סדרת iPhone 11 החדשה

אירוע ההשקה שנערך אמש במטה אפל בקליפורניה, כלל חשיפה של שלושה דגמי iPhone מסקרנים, לצד Apple Watch חדש ו iPad 7 משודרג. אלה כל החידושים והבשורות שאתם ממש לא רוצים לפספס

מערכת פלאפון | 11/09/19 | 10:43 | זמן קריאה: 2 דקות

גם השנה נערכו באפל לאירוע הגדול שמתקיים במטה החברה מדי ספטמבר, כשבמרכזו כמובן חשיפתם של שלושה מכשירי iPhone חדשים. לטובת הסקרנים שלא יכולים להתאפק עד לתחילת המכירה, סיכמנו את כל הבשורות שמביא עימו כל דגם עבור המשתמשים. ספוילר: היה שווה לחכות.

המשודרג: הכירו את iPhone 11

הדגם הבסיסי בסדרת iPhone 11 נחשב לשדרוג של האייפון XR שיצא בספטמבר הקודם. בדומה ל - XR גם iPhone 11 מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' ומסגרת אלומיניום, אך עם מעבד A13 Bionic – להבדיל מה - A12 שראינו בשנה שעברה – וסוללה שאמורה להחזיק מעמד זמן רב יותר. מצדו האחורי תמצאו שתי מצלמות, הראשונה עם עדשת 12 מגה פיקסל והשנייה עם עדשה רחבה שמיועדת לתת מענה מבחינת זום אופטי. 



ככלל, מערך הצילום של iPhone 11 צפוי לספק גם את חובבי הצילום שמחפשים אחר התוצאות הטובות ביותר עבור התמונות וסרטוני הווידאו שלהם. למעשה, לפי אפל מדובר באיכות הווידאו המתקדמת ביותר שנראתה בסמארטפונים עד היום, ותוכלו לבחון זאת בעצמכם באמצעות צילום וידאו באיכות 4K אפילו מהמצלמה הקדמית שלו. המכשיר כולל גם מצב לילה שמופעל אוטומטית ומותאם לספק צילומים איכותיים בכל שעה של היום, לצד בחירת גוון מיטבי לתמונות שתיעשה גם היא ללא צורך בהתערבותכם.




מקסימום ביצועים: iPhone 11 Pro ו- iPhone 11 Pro Max

כמו שאפשר להבין משמם, iPhone 11 Pro ו- iPhone 11 Pro Max הם גולת הכותרת של האירוע. שני מכשירי הדגל של אפל הם ממשיכי דרכם של ה - XS וה - XS MAX שהושקו לפני שנה, עם כמה שדרוגים וביצועים משופרים באופן משמעותי. אצל שניהם מדובר במסך OLED ותצוגת סופר רטינה XDR, כאשר הראשון מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' ו"אחיו הגדול" מתהדר במסך בגודל 6.5 אינץ'. 



כמו בדגם הבסיס, גם המכשירים הללו נהנים ממעבד A13 Bionic, ומגיעים עם מטען מהיר וחיי סוללה משופרים יותר מהדגמים הקודמים. אצל דגם הPro מדובר בשיפור של 4 שעות לעומת ה - XS, ואילו בדגם הPro Max השיפור הוא של 5 שעות. 

אי אפשר להתעלם גם מיכולות הצילום המרשימות של שני הדגמים, שמגיעים עם שלוש עדשות בעלות חיישני 12 מגה פיקסל, זום אופטי משודרג של עד פי 4 וצילום וידאו באיכות 4K. ניתן ליהנות ממצב לילה מתקדם, לצד פונקציית Deep Fusion שנועדה לשלב כמה תמונות ברמות חשיפה שונות על מנת לעזור לכם לצלם את התמונה המוצלחת ביותר אפילו בתנאים פחות מוצלחים. 

ומה חדש בגזרת ה - iPad וה - Apple Watch?

שני מכשירים אהובים נוספים שזכו לעניין רב במהלך ההשקה הם ה 5 Apple Watch -  וה iPad 7. ב iPad החדש יוכלו המשתמשים ליהנות ממסך גדול יותר של 10.2 אינץ', שמגיע עם תצוגת רטינה, מצלמה איכותית של 8 מגה פיקסל, זמן סוללה משופר ואפשרות נוחה לחיבור מקלדת. אנחנו כמובן לא מעודדים עבודה מכל מקום, אבל אם אתם צריכים להשלים כמה פרויקטים או ללמוד למבחן בנוחות, עכשיו זה פשוט יותר.



גם ה Apple Watch נועד ללוות את בעליו בכל מקום, במקרה שלו מדובר אפילו בבריכת השחייה, והפעם הוא מגיע עם שדרוג משמעותי בדמות הפונקציה "Always On". הפונקציה מיועדת להעניק לבעל השעון גישה למידע שעל המכשיר בכל רגע, אפילו כשהוא עובד, מתאמן או עוסק בפעולות שמקשות עליו לגעת במסך. למרות זאת, באפל מדגישים שהדבר לא פוגע בחיי הסוללה שלו ושבדומה לדגם הקודם גם הנוכחי נהנה מחיי סוללה מרשימים של כ-18 שעות. בנוסף, הדגם החדש כולל גם אפליקצייה מובנית של מצפן שמסייעת בשימוש במפות למשל, לצד אפשרות לחייג למספרי חירום ללא צורך בשימוש בסמארטפון. 




 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי