נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 אפליקציות לעיצוב תמונות וסרטים בסמארטפון 

צילמתם תמונה והבחנתם בפריטים לא נחוצים ברקע? גוונים לא אחידים ופגמים? הכירו את חמשת האפליקציות לעיצוב תמונות שיעזרו לכם לעצב ולשדרג כל תמונה או סרטון.

מערכת פלאפון | 20/11/19 | 16:17 | זמן קריאה: דקה
 
הסמארטפון הפך לחבר הכי טוב של כולנו, זה שעוזר לנו לתעד כל רגע באופן מיידי ולשתף עם אחרים בפייסבוק או באינסטגרם. הבעיה היא שלמרות המאמץ להגיע לצילום המרשים ביותר, רבים מאיתנו מגלים רק בדיעבד פריטים לא נחוצים ברקע, גוונים לא אחידים ופגמים שפשוט מציקים לנו בעין. או במילים אחרות, תוצאה שממש לא עושה טוב לפיד.  
 
אם גם אתם נתקלים בבעיה הזו, תשמחו לדעת שכבר דאגו לכם. כיום תוכלו למצוא לא מעט אפליקציות שנועדו לשפר תמונות ולערוך סרטונים, שמיועדות גם למי שאינם מגיעים עם כישורי עיצוב מיוחדים. כשמדובר באינסטגרם, האפליקציות הללו משמשות לא רק כדי לעצב תמונה באופן פרטני אלא גם ליצור פיד שלם של תמונות שמתכתבות זו עם זו, הן מבחינת הגוונים והן מבחינת האווירה הכללית. כזה שנעים וכיף להסתכל עליו, שנראה מקצועי יותר ויוצר רושם חיובי. אם הרגשתם שיש משהו משותף בין התמונות של משתמש מסוים ולא ידעתם לשים עליו את האצבע, כנראה שהוא נעזר באחת מהאפליקציות הבאות:
 
1. VSCO (אנדרואיד, אייפון) – אפליקציית עריכת התמונות והווידאו הזו הפכה לפופולארית במיוחד בזכות הפילטרים שלה, למרות שהיא מעניקה גם שלל אפשרויות עיצוב נוספות. היא מיועדת להפוך את התמונות שלכם לכאלה שאי אפשר לא לעשות להן לייק, וסביר להניח שחלק מהמשתמשים הפופולאריים שאתם עוקבים אחריהם נעזרים בה לעתים קרובות. תוכלו להשתמש בכמה מהפילטרים שהאפליקציה מציעה בגרסה החינמית, או לשדרג את האופציות שלכם בתשלום. 
 
2. Unfold (אנדרואיד, אייפון)– Unfold היא אפליקציה פשוטה במיוחד לשימוש, שמיועדת לספק לכם תבניות שונות במטרה ליצור את הסטורי המושלם. גם כאן תוכלו לבחור בין אופציות חינמיות לבין תבניות בתשלום, ואם חשבתם עד היום שהסטורי שלכם מושלם כמו שהוא – היא תעזור לכם לשדרג אותו בכמה רמות עם למעלה מ-150 תבניות, פונטים, צבעי רקע, סטיקרים ועוד. 
 
3. Snapseed (אנדרואיד, אייפון) – ההמלצה הבאה שלנו היא אפליקציית עריכת תמונות מצוינת, שמאפשרת לכם לתקן כל פגם בתמונה שצילמתם ללא בעיה. חידוד, חיתוך, שינוי גוון הפנים, הבהרה, הפיכת תמונות לדרמטיות יותר, וגם העלמת פגמים מציקים או פריט שמופיע ברקע והייתם רוצים להיפרד מהם. משתמשים רבים קוראים לה "התחליף המושלם לפוטושופ", וכבר אחרי השימוש הראשון תבינו למה.
 
4. VivaVideo (אנדרואיד, אייפון) – כמו שאפשר להבין מהשם שלה, VivaVideo היא הבסיס שיעזור לכם ליצור ולערוך סרטונים מלהיבים באמת. רבים מיוצרי התוכן הדיגיטלי משתמשים בה, ובצדק. תוכלו להוסיף לסרטונים שלכם מוזיקת רקע, אפקטים שונים, כתוביות וכל תוספת שרק תרצו, בכמה צעדים פשוטים ובעזרת אחת מבין אינספור ערכות נושא. 


 
5. InShot (אנדרואיד, אייפון) – אפליקציית עריכת וידאו יעילה נוספת, שמאפשרת ליצור ולערוך סרטונים ליוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, טיק-טוק, וכל פלטפורמה נוספת שתהיו מעוניינים בה. תוכלו לשלב בין שני סרטונים או בין סרטונים לתמונות, להוסיף אפקטים, פילטרים וטקסט, לטשטש את הרקע, לשלוט במהירות, ולהשתמש באחת או יותר ממגוון התבניות שהאפליקציה מציעה.
 
רק אל תשכחו לתייג אותנו בתמונה המושלמת הבאה שלכם, אה? 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי