המכשיר אבד או נגנב?
ניתן לחסום את השיחות היוצאות מהמכשיר כדי למנוע שימוש בו.
ב- 48 השעות הקרובות תוכל/י להמשיך ולהתקשר למכשיר בניסיון לאתרו, לאחר מכן הקו יחסם גם לשיחות נכנסות.
במידה ויש ברשותך שני מכשירים על אותו הקו (ראשי ושלוחה) וברצונך לחסום רק את אחד מהמכשירים, יש לפנות למוקד שרות לקוחות - 166* לביצוע הפעולה.
לביצוע הניתוק לחץ כאן>>
• לתשומת לבך, באפשרותך לבצע ניתוק קו גם באמצעות כניסה לאזור השירות העצמי או ע"י חיוג 300* מכל מכשיר.
• לחיבור הקו מאובדן יש להיכנס לאזור שירות עצמי כניסה לאזור שירות עצמי