מה זה eSIM?
eSim, קיצור של Embedded Sim זהו הדור החדש של כרטיסי הSim. מדובר ברכיב אלקטרוני קטן מאד.
ה-eSIM צרוב בתוך השעון (אין אפשרות להוציא אותו) והוא מקושר למספר הסלולרי שלך ומאפשר להיות זמין לשיחות ו –SMS גם כאשר המכשיר הסלולארי הנייד שלך לא איתך- כל זאת בהנחה שהמפעיל הסלולארי שלך מציע את השירות הזה.
למה צריך את שירות pelephone eSIM?
השירות מאפשר לך להיות זמין גם כאשר הסמארטפון שלך לא איתך.
אפשר לצאת לריצה, חדר כושר או אפילו לשחייה ללא הסלולרי ועדיין להיות זמינים לשיחות והודעות במידת הצורך.
כמה עולה שירות pelephone eSIM?
חודש ראשון הוא ללא תשלום, אחר כך 19.9 ₪ בחודש והשעון שלכם מחובר לרשת המהירה בישראל
האם לשעון יש תועלות ספורטיביות?
בדומה לשעונים אחרים בשוק, גם ה Galaxy Watch יספור צעדים וימדוד דופק באמצעות חיישן מד דופק לאורח חיים בריא יותר,
במידת הצורך, תתקבל התראה חכמה של היעדר פעילות ספורטיבית, כדי לסייע לכם להישאר בכושר
האם אפשר לגלוש מהשעון?
כן, ניתן לגלוש באמצעות האפליקציה Internet אותה ניתן להתקין מתוך ה-Galaxy Store (האפליקציה ללא תשלום)
האם אוכל להשתמש בשירותי המוסיקה שיש לי בסמארטפון גם בשעון ?
שירותי המוסיקה הנתמכים בשעוני ה-eSim המאפשרים האזנה למוסיקה ללא קירבה פיזית לסמארטפון משתנים בין שעון לשעון ותלויים במידת התמיכה של השעון באפליקציות המוסיקה ובהתאם לאישור של Samsung.
נכון להיום, Galaxy Watch מאפשר לשמוע מוסיקה שהועברה לשעון מבעוד מועד וכן בהזרמת מוסיקה באמצעות אפליקציית Spotify (נכון להיום, למנויי פרימיום בלבד).
האם כל האפליקציות במכשיר הטלפון הסלולרי שלי נתמכות בשעון במסגרת שירות eSIM pelephone?
לא, ההתאמה של אפליקציות לשעון תלויה בפיתוח ייעודי של מפתחי האפליקציה ובאישור של Samsung
אם אני מנוי סלולרי של חברה אחרת, אוכל לקנות את השעון ולהשתמש בשירות?
כן, ניתן לרכוש את השעון אך לא ניתן להצטרף לשירות ברשת פלאפון. בטרם רכישת השעון אנחנו ממליצים לך לבדוק אצל המפעיל הסלולרי שלך בנוגע לשירות. שירות eSIM דורש כי יהיה לך קו פעיל בחברת פלאפון
האם השעון יעבוד לי בחו"ל ?
נכון להיום, שירות ה- eSIM פעיל רק בארץ. כלומר, השעון אינו מתחבר בחו"ל לרשת הסלולרית.
עם זאת, ניתן לחבר את השעון לסמארטפון בכל העולם עם בלוטוס' ו- wifi אך לא במסגרת שירות eSIM.
איך מצטרף לשירות מי שקנה את השעון בחו"ל או בכל מקום אחר ?
ניתן להצטרף לשירות eSIM Pelephone רק אם יש לך מנוי סלולרי ברשת פלאפון וברשותך Galaxy Watch מהדגמים הבאים:
• Samsung Galaxy Watch SM-R805 46-מ"מ
• Samsung Galaxy Watch SM-R815 42-מ"מ
• Samsung Galaxy Active 2 SM-R835 40-מ"מ
• Samsung Galaxy Active 2 SM-R825 44-מ"מ
• Samsung Galaxy eSIM Watch 3 SM-R845 45-מ"מ
• Samsung Galaxy eSIM Watch 3 SM-R855 41-מ"מ
ניתן לבדוק את דגם השעון בצורה הבאה:
היכנס להגדרות אודות השעון מספר דגם
ללקוח שכבר רכש את השעון ומעוניין להצטרף לשירות, תהליך ההוספה הוא כזה :
1. יצירת קשר באמצעות שיחה עם מוקד התמיכה / הגעה למרכז שירות
2. לאחר צירוף באמצעות הנציג, ישלח מייל עם קוד QR ללקוח
3. יש להיכנס לאפליקציית Wear >> "רשתות תקשורת סלולריות" >> "הוסף".
4. במהלך ההוספה של השירות יש לסרוק את קוד ה-QR שהתקבל
5. זהו, עכשיו אפשר להשאיר את הסמארטפון בבית
האם ניתן להשתמש בשירות eSim ובשלוחה בו זמנית?
מנוי פלאפון יוכל לצמד שלוחת eSIM אחת.
במידה וקיימת שלוחה ברכב, יש לבטל תחילה את השלוחה ברכב ואז ניתן יהיה להצטרף לשירות eSIM.
מה קורה אם המכשיר שלי כבוי?
כאשר המכשיר כבוי או על "מצב טיסה" יוכל השעון לקבל/להוציא שיחות אך לא יוכל לקבל סמסים.
איך מפעילים את שירות pelephone eSim על גבי השעון?
ניתן להצטרף לשירות בשתי צורות לנוחיותך:
בדיגיטל – להצטרף בקלות בקליק ב"אזור האישי".
באמצעות נציג – ניתן להפעיל את השירות מול נציג פלאפון, הן טלפונית והן בצ'אט ב-WhatsApp. אחרי הצירוף תקבל מייל עם קוד ה-QR באמצעותו ניתן להפעיל את שירות pelephone eSim לשעון ב-Galaxy Watch שלך. האפשרות לסרוק את קוד ה-QR תעלה במהלך הצימוד של השעון לנייד שלך במסך שכותרתו "שירות נייד לשעון שלך".
איפה ניתן לרכוש את השעון?
את השעון ניתן לרכוש בכל נקודות המכירה של פלאפון, במוקד הטלפוני ובאתר ההצטרפות לשירות eSIM מתבצעת במעמד הרכישה, לאחר קבלת השעון ע"י נציג פלאפון
אילו מכשירים נתמכים ע"י שעון Galaxy Watch?
ה- Galaxy Watch עובד עם מכשירי סמארטפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד 5 ומעלה עם 1.5 GB RAM זיכרון פנימי וגם עם אייפונים מדגם אייפון 5 ואילך אשר מריצים גרסה iOS 9 או גרסה מאוחרת יותר. תאימות סמארטפון מסוג Samsung סמארטפון אנדרואיד אחר:
√התראות
√שיחות
√הודעות
√תאימות מוגבלת אפליקציות
√S Health
√תצוגת השעון
אפשר להיעזר בלינק הבא: https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch/device-compatibility/
האם שעון ה Galaxy Watch עמיד במים?
השעון עמיד במים עד לפי תקן IP68, ומתאים לפעילות של שחייה בבריכה או בים.
השעון עמיד במים עד 5 ATM (אטמוספירות) שהן כ-50 מטר, מתאים למקלחת ושחייה במים רדודים - לא מתאים לצלילה
איפה אני יכול לחפש אפליקציות הנתמכות ע"י שעון ה-Galaxy Watch?
ניתן למצוא אפליקציות ייעודיות לשעון ע"י כניסה לאפליקציית Galaxy Store בסמארטפון שלך או באפליקציה בעלת אותו שם בשעון
לא הצלחתי להתחבר לשירות- מה עושים?
• ודא שה- Bluetooth מופעל ב-Galaxy Watch ובסמארטפון
• שני המכשירים קרובים זה לזה ולא בקרבת ציוד חשמלי
• שגרסת השעון והסמארטפון הן העדכניות ביותר
• יש לבצע אתחול מחדש לשני המכשירים ולנסות שוב לקשר בניהם
האם צפויים להיכנס מוצרים נוספים מלבד שעון חכם לשירות?
השעונים החכמים הם רק ההתחלה, בשנה שנתיים הקרובות צפויים להיכנס מכשירים תומכי eSim רבים
איך מבטלים את השירות?
ביטול השירות (והפסקת התשלום) מבוצע באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות ב-166* מהמכשיר או 1800-050-166 מכל טלפון בישראל. לדרכי ביטול נוספות לחץ כאן לידיעתך! הסרת חבילת הסלולר (eSIM) או ביטול הצימוד בין השעון למכשיר הנייד מתוך תפריט הגדרות השעון/האפליקציה במכשיר אינה מבטלת את החיוב בגין השירות.
איך אפשר ליצור איתכם קשר?
אפשר ליצור איתנו קשר בכמה דרכים:
מהם תנאי השירות?
Pelephone eSIM מתאים ללקוחות החברה שיש ברשותם מכשיר תומך. השירות מאפשר ליהנות מגלישה ושיחות ללא תלות בקרבה למכשיר הסלולרי שלך. לתנאי השירות המלאים.